cec85_med_Mariellgullet Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Hei Jenta mi er så kresen når det gjelder mat. Hun spiser overhodet ikke middagsglass, men spiser litt grøt, 2 grøtmåltider om dagen, er dette bra? Men når vi spiser middag, og vi foreksempel har poteter, så moser jeg litt og gir det, det går ihvertfall ned uten at hun brekker seg! Har en blender, kan jeg koke poteter, brokkoli og mais, putte alt dette oppi blenderen? Kanskje et dumt spm;) Jaja
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. juli 2007 pls svar meg jenter:) trenger svar
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2007 Ingen som kan svare? Kjedelig:(
Liten Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 ja, det kan du vel forsåvidt, men jeg ville most det hver for seg, så det smaker det det skal smake, og ikke bare masse mos sammen. mine to små spiser bedre når jeg tilsetter litt mildt krydder i maten, slik som kanel, kardemomme, paprika, basilikum,koriander osv. de er også veldig glade i hvitløk. brokkoli og mais kan hun jo godt sitte og pille opp fra bordet selv. bare skyll maisen, den er jo litt salt. brokkolien må kokes godt, så hun klarer å tygge den. prøv deg litt frem. vet også at mange små liker søtpotet godt.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 hva med fiskeboller i hvit saus? du kan mose alle slags grønnsaker og gi henne
Grigri m/3 gutter Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Hvis hun brekker seg fordi det er biter kan du mose alt i blender ja(tror jeg). Jeg bruker kjøkkenmaskinen til å lage pure, sånn med to kniver i bunnen. Prøvde å lage pure i en blender men det ble bare det nederste som ble most, så jeg måtte stoppe og dytte nedi hele tiden. Kan være at den ikke er helt super den blenderen, var hurtigsvarpremie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå