Gjest Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Vi hadde: -Pusset opp leiligheten og betalt ned lånet -Betalt ned bilen -Kjøpt en til bil -Lappen til meg -Betalt ned smålån -Bygget hus -Leid ut leiligheten vi bor i nå -Reist til syden -Giftet oss på bora bora =)
minførstebaby Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Hei... Hehe,det skjer aldri,så den tanken klarer liksom ikke å streife meg
Teltpluggen Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Først og fremst, bygget hus! Betalt ned studielån Kjøpt NY bil.. gaver til familie og venner (Snill jeg;) ) Kjøpt masse til babyen av nyttige og "kjekt å ha"ting;) Satt noe inn på sparekonto til oss selv og til babyen Reist på ferie:P
Duracellgirl*prøver* Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Betalt samtlige regninger og smålån. Kjøpt ny bil Betale for at noen lafter opp drømmehuset vårt kjøpt alt nytt av møbler og inventar til det nye tømmerhuset vårt. Betalt ned gjelden til svigerforeldrene mine. Da tenker jeg vi ikke har igjen stort mer enn lommepenger til bryllupet neste år. hehe.. lov å drømme.
twoboys & a girl Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Betalt ned lånet på huset, bilene, studielånene og masterkardene. pusset opp leiligheten. Bygd hus. kjøpt hytte. Nytt innbo. Nye biler. leker og utstyr til barna. kjøpt masse nye klær. reist på luksusferie. Hatt drømmebryllupet. Kjøpt gaver til venner og familie. Tror det var det meste..... Drømme drømme...
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Ahh... dette har vi gått igjennom mange ganger.. - Kjøpt oss hus/bygget hus - Gitt bort til mamma og pappa så de kunne pusset opp hele landstedet vårt, så vi får plass til samtlige barnebarn som skal komme. - Kjøpt bil - Gitt bort en pen sum til familie - Tatt en fantastisk ferie, med middag på fine restauranter HVER dag, og massevis av shopping. - Jobbet 50% eller noe, når permisjonen var over, for å ha god til barn
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 En ting jeg glemte - sambo hadde sagt opp jobben sin (han skal det uansett når han får ny jobb) og vært hjemme med meg i permisjonen =)
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 - Kjøpt hus i Vestfold eller leiligheit i Oslo som vi kan selje om nokre år... - Spart slik at vi slepp meir studielån - Reist masse masse og invitert svigers til Norge - Gitt ein GOD slump til veldedige formål - Laga ein finfin sparekonto til Ada (og framtidige babisar)
doffine Skrevet 29. juli 2007 #9 Skrevet 29. juli 2007 Jeg hadde først og fremst betalt ned gjelden vi har på leil her. Og latt søstra mi bo her. Og kjøpt ny leil til oss, større og finere leil:-) Også hadde jeg kjøpt et lite søtt hus til mamma.. Kjøpt en ny bil til oss, og mamma, og søstra mi, betalt lappen for søstra mi. Også hadde jeg gitt pappa penger... og gitt en god del til frelsesarmeen:-)) resten ville ha blitt satt på konto for å spare..
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 29. juli 2007 #10 Skrevet 29. juli 2007 Da ville jeg; - Betalt ned huslånet. - betalt ned studielån. - Tatt med foreldrene mine på en drømmeferie. - Kjøpt et drømmehus på sørlandet rett ved sjøen. - kjøpt en seilbåt. - Kjøpt en ny bil - Gitt en god slant penger til dem og andre i familien. - Ansatt en personlig trener. - Gått på spa hver måned. - Arrangere et supert selskap med masse deilig mat og vin til familie og venner. - Gitt penger til veldedige formål, og spandert en kul tur på vanskeligstilte ungdom som bor på bolig. - Drukket champagene og spist jordbær dyppet i sjokolade i badekaret hver fredag etter jobb.. - Fått massasje hver torsdag! - Full kroppsmasasje. - Gitt mange penger til Kreftforskning og til forskning på barnløshet slik at alle slapp å engste seg for det (Den satt tenker jeg!). - Dra til NY, London, Berlin, Roma, Barchelona og kjøpt masse fine klær..! Huff. har jeg penger igjen nå, tro? Hm. Burde kanskje begynne å spille lotto!
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #11 Skrevet 29. juli 2007 -betalt ned studiegjeld og bil gjeld -kjøp ny bil nr 2 kjøpt hus -kjøpt motorsykkel til samboeren -lagt av penger til lille gutt -kjøpt oss sommer hus på møre hos resten av familien min -pluss en real shopping runde på meg:):) -tatt med hele familien til syden
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 29. juli 2007 #12 Skrevet 29. juli 2007 jeg ville: -kjøpt meg et småbruk, -tatt lappen og fikset bilen min og kjøpt en annen liten rotte å kjøre med -gitt familiemedlemmer en fin sum -donert bort til dyre organisasjoner -reist til barnehjem i russland med leker til barn det er i hvertfall noe av det jeg kunne tenkt meg å gjort alt ettersom hvor langt pengene rekker, for ville nok sørget for å hatt litt igjen i banken...
Iltaet venter tvillinger Skrevet 29. juli 2007 #13 Skrevet 29. juli 2007 Først hadde eg nok besvimt...... men hadde nok tenkt godt i gjennom hva som kunne vært lurt å bruke pengene på. Det hadde ikkje vært bekymringer over regninger lenger, men eg ville nok ha jobbet litt og levd mest mulig vanlig, kansje reist litt og gitt bort til de som trenger det. Familien hadde nok fått merket pengene og ikkje minst barna når de ble større. Det er umulig og si helt hva som hadde skjedd, kansje hadde eg blitt dum av så mye penger????
Tussa og Sofie Skrevet 29. juli 2007 #14 Skrevet 29. juli 2007 Jeg hadde: -Nedbetalt alt lån (studie og huslån og mastercard) -Kjøpt resten av de småtingene vi mangler til leiligheten -Spyttet inn 500 000 i søsterns neste boligprosjekt. -Satt av masse penger til sparing for våre fremtidige barn -Satt av sparing til oss, eller plassert i fond. -Sambo skal ha ny bil neste år, og sannynligvis hadde vi kjøpt en SUV istedenfor stasjonsvogn. -Kjøpt en gård eller hus i provence -Gitt noe til veldedig formål (vet ikke hva, er så mye bra) -Jeg hadde jobbet 50% -Selvfølgelig shopping Tenk å ikke ha mer å ønske seg å bruke 10 MILL til, da har vi det bra dere!!!
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #15 Skrevet 29. juli 2007 Ooooh, dette vet jeg!!! -Bygd drømmehus til mamma'n min -Kjøpt et lite hus til pappa -Kjøpt ny bil til søsteren -Gitt søsteren min såpass mye penger at hun kunne tatt seg en skikkelig utdannelse -Spandert luksusferie på alle i familien (tro meg, det trenger de nå) -Gitt en haug med penger til Fod-gården -Kjøpt meg et småbruk og startet krisesenter for dyr som blir dumpet og mishandlet og sånt... -Bygd et 'mannerom' til kjæresten min, med bar, flatskjerm, biljardbord, gode stoler, masse spillmaskiner o.l... -Bestilt meg time på spa. -Satt av penger til pjerten på sperret konto :-)
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #16 Skrevet 29. juli 2007 Har ikke så mange ønsker men: -Bygget/kjøpt nytt hus/Leil i Oslo -Fjernet aspest platene på huset til mormor og morfar. - Ny c-klasse Mercedes til sæsten...
Ranveig R Skrevet 29. juli 2007 #17 Skrevet 29. juli 2007 Jo, då skulle eg: * kvitta oss med huslånet som vi ikkje har begynt å betale på enno + studielån * kjøpt møblar til huset (har ikkje flytta inn enno, men reknar med at vi må samle saman det vi har av møblar frå før og håpe det ikkje går i stykker med det første) * kjøpt ny(are) bil * kjøpt det eg treng av lys kamera og utstyr til fotostudio + mørkerom * opprette ein dugelig BSU-konto til kvar av ungane + til lillesøstrene mine * betalt oppussing av badet til mamma og pappa * kjøpt hund til besteveninna mi ...og så kjem eg ikkje på meir, anna enn at det må jo "dryppe litt" på alle i familien.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 29. juli 2007 #18 Skrevet 29. juli 2007 hadde nok gitt bort en del ja =) og sotte av penger til de kommende barna slik at de fikk en fin startkapital. Vi hadde nok kjøpt oss ny bil og hus mest sannsynligvis.... Ellers har vi ikke så mye lån så hadde nok blitt en del reising:)))) Så morsomt å drømme...
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 29. juli 2007 #19 Skrevet 29. juli 2007 Betalt ned alt av lån Kjøpt ny bil til meg Omgjort sambos bil til personbil Pusset opp ferdig leiligheten kjøpt hus og solgt leilighet sparet mye til gedigent bryllup Tatt fri fra jobb og reist på en ferietur til Og kanskje kjøpt meg en scooter (er så kjekt å ha her når jeg kun skal på småturer og det er små forhold her da)
Ioren Skrevet 29. juli 2007 #20 Skrevet 29. juli 2007 ooh.. det var det ja.. - Kjøpt oss (stor) leilighet, er ikke klar for hus enda jeg... - Betalt ned studielånet til samboern min - Kjøpt oss ny bil - stasjonsvogn...!! - Kjøpt en rx8 til min kjære - Sørget for at foreldre og søsken var gjeldfrie - Tatt ekstra permisjon (begge to) - Opprettet BSUkonto til ungen(e) - Reist til Italia og vært der en tre ukers tid - Reist til USA, leid en amerikaner og kjørt Route 66 Tja.. hadde det vært mer igjen skulle jeg ha brukt en del på scrappeutstyr tenker jeg hihi =P
SallyAnn Skrevet 30. juli 2007 #21 Skrevet 30. juli 2007 Ja gjett om jeg har lista klar! :-) - Betale ut studiegjelden til samboeren min - betale ut kredittkortene mine - betale ut bilen min - gi mora mi penger til å pusse opp huset - gi søsknene mine penger til å kjøpe seg leilighet - kjøpe større hus til oss - spandere lappen på samboeren min og kjøpe en bil til han - ha et flott bryllup - sette penger i fond til ungene Ble det noe igjen da skulle jeg tatt hele familien med på en flotters ferie en eksotisk plass. :-)
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 30. juli 2007 #22 Skrevet 30. juli 2007 Betale ned alt av lån til meg, sambis og foreldrene mine.Kjøpt oss hus/leilighet, og tatt med nærmeste venner og familie på ferie=) Resten av pengene sparer vi=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå