Gjest Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Jeg er glad og gravid et sted i 16de uke, og for uten det at jeg er vanvittig trøtt og slappfisk for tiden (kan ha noe med ferien å gjøre og...?) har jeg det stort sett bare bra. Men forrige uke, da jeg skulle bære støvsugeren opp trappen (den er virkelig liten og lett) fikk jeg smerter i venstre side. Var som stikk-smerter eller noe sånt..Satte straks fra meg støvsugeren, men smertene vedvarte noe dager. Ikke kontinuerlig, men hvert gang jeg rørte på meg, som kramper eller noe.. Er borte nå, men jeg gruer meg litt til å begynne på jobb igjen i morgen (jobber i barnehage med små barn) i tilfelle det dukker opp igjen. Noen som har opplevd det samme og som vet hva det kommer av? Gjør ikke dødsens vondt, men er bare ikke deilig :/
minførstebaby Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 hei..jeg har ingen erfaring selv,men venter mitt første barn,er i uke 11+3.. Siden du jobber i en barnehage så ville jeg bare fortelle litt om en venninne jeg har som også jobbet i en barnehage mens hun gikk gravid.Hun hadde vært på kontroll hos legen eller noe sånt,husker ikke alle detalj..men siden hun jobbet i barnehage så måtte hun være ekstra forsiktig,ikke løfte på unger,være forsiktig med barn som eventuelt fikk røde hunder,og andre barnesykdommer.. Så vær forsiktig og lykke til videre i svangerskapet
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Hadde mye av dette rundt den tiden der jeg også. jordmor sa det var båndene som holder livmoren som strakk på seg, og at det var derfor jeg fikk vondt ved bevegelser, løft o.l.
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Ok, da satser jeg på at det er heeelt ufarlig.. Skal høre med jm for skkerhets skyld, men skal ikke dit før om noen uker, så tenkte jeg kunne forhøre meg her først. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå