Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 er det for tidlig og vaske babytøyet 2 mnd før termin? er så kos og ordne og styre litt synes jeg;)
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Jeg synes ikke dette er så veldig tidlig. Jeg har startet nå og har 6 uker til termin. Blir jo en maskin nå og da. Så stryker jeg tøyet for kosen sin del. Har nylig satt på tøy etter 2-åringen, og det var så koselig å finne igjen dette tøyet. Ble nesten på gråten av å se på det. I alle fall en forelskelses-følelse. Hormoner ja.......
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Jeg begynte å vaske tøyet sånn ca 6 uker før fordi jeg ikke kunne se for meg at det skulle bli noe lettere å drasse vask ned og opp av kjelleren (vi har vaskemaskinen der nede) nærmere termin. Dessuten sliter jeg en del med bekkenet og det er veldig begrenset hvor lenge jeg orker å stå over strykebrettet av gangen også) Derfor gjorde jeg det da det fortsatt var preget av "kosen" ved det, og ikke smerter og stress!!! Kos deg med vaskingen!!!!
Brenda med 2 ute Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Jeg vasket alt klart i forrige uke, nå er jeg 37+2. Så nå er det klart innenfor den magiske 3 ukers grensen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå