Gå til innhold

Gamle folk uten folkeskikk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt på meg 10-12 trivselskilo (var ikke undervektig, så det var ikke akkurat helsemessig nødvendig)

Har møtt en ny, alldeles herlig mann og har det helt strålende!

Og, ja, jeg har lagt på meg og blitt nokså rund i formene, men trives med det. Han elsker meg slik jeg er og vi tenner hverandre maksimalt!

Jeg har det bare kjempebra i min nye situasjon som har gitt noen ekstra kilo!

Det som irriterer meg er mine besteforeldre, begge snart 90 år som ser det som sin plikt å fortelle meg hvor tjukk jeg har blitt. Min farmor sa det rett ut: du nå må du begynne å passe deg, nå syns jeg du begynner å bli tjukk jenta mi!

Hvorfor i all verden kan de ikke bare glede seg på mine vegne for at jeg nå har det veldig bra og bare drite i om rumpa mi er sånn eller sånn..

Jeg var der på besøk i går, og da jeg ville forsyne meg med et kakestykke så sa min farfar: detta haru vel ikke godt av! hvorpå min farmor legger til: nei, så tjukk som du har blitt det siste året sku du prøve å la vær. Det er ikke pent når du legger deg ut så fælt......

Jeg ble så provosert at jeg spiste 4 store biter og drakk konsekvent cola i stedet for vann som jeg faktisk pleier å drikke.

Fader, at det går an!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Jaja, jeg er nå penere enn deg likevel, da."

e.l

Manglende folkeskikk kan trygt møtes med det samme, alder ingen hindring.

Skrevet

Satte de fram kake, for så å si at du ikke burde forsyne deg?

Det er faktisk mange gamle folk som er opphengt i dette med vekt, og som også buser ut med utsagn de helst burde holdt for seg selv.

Prøv å la det prelle av, nytter ikke å lære gamle hunder nye kunster.

Skrevet

Derfor bare elsker jeg mine etiopiske venner!

De påpeker stadig hvor mye jeg har lagt på meg med et stort smil og nårjeg går ned så ser de trist på meg og sier jeg er blitt slank.

For der de kommer fra et det et kompliment når man er blitt tykkere, det viser at man har det bra og gjerne også at man er velstående.

Skrevet

Mine bestmødre har vært "påpasselige" med vekta hele livet de. Nå er de hhv 80 og snart 90, men enda unner de seg ikke en sjokoladebit ekstra fordi de kan bli tykke av det :D Må legge til at disse damene ikke er slanke engang, men TYNNE! Skikkelig gammal dame tynne. Rynkete og dratte i ansiktet....., ikke en muskel å oppdrive. Bukserumpa bare henger... Ja, skikkelig tynne og lekkre er de :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...