Ann-chi87 14.pp! Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 i går kveld var jeg dum nok til å ta en test fordi jeg hadde vært sånn små kvalm gjennom hele dagen! tok testen og titta på den sånn kjapt, vant til at den er negativ så bare så den ene streken og la den fra meg og slo meg til ro med at den var nevativ. men i dag tidlig når jeg titta på den fordi jeg skulle kaste den, så var de jammen meg ett kryss! men jeg aner ikke om det krysset var der i går kveld når jeg så kjapt på den eller om det er falsk posistiv og kom etter de derre 10 minuttene.. hm.. trengte egentlig bare og fortelle dette til noen:) så takk til dem som gidder og lese dette!
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Ojojoj... da må du ta ny test med en gang =) er jo faktisk en sansynlighet for at du virkelig er gravid... ser du er i 5pp =) lykke til da, håper du får positiv test i morgen også!
minførstebaby Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 gå til legen og ta en test hos han/hun...Lykke til...
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2007 ja får ta en i morra når jeg står opp:) tusen takk for at du gadd å lese innlegget mitt:)
Tussa og Sofie Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Urgh, ja da hadde jeg testet igjen ja, hadde jo vært veldig morro om den satt! Lykke til da!!!!
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2007 takk:) ja får nok teste igjen gett. men har ingen forhåpninger da! for er egentlig innstilt på negativt resultat. men blir jo super glad hvis det er omvendt da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå