Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Jeg er blitt saa vid etter to fodsler, at samboer har foreslaatt att vi kan ha analsex istedenfor "vanlig". Jeg er veldig skeptisk. Er det bare meg som nekter analsex? Er det virkelig saa vanlig som han mener at det er?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Jeg har faktisk aldri vært sammen med en mann som ønsker dette. Min sambo ville aldri gjort det! Så nei, tror ikke det er så vanlig.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Ræva mi revna under fødsel, så jeg har ikke turt å ha analsex etterpå og vet ikke helt om jeg kommer til å tørre det på lenge!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 aldri vært aktuelt for oss...eller meg i andre forhold. Ikke vil jeg heller....
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Åffer er det ingen som tenker på at det faktisk kan være skadelig? Lukkemuskelen kan bli slappere, hvilket i sin tur fører til at en driter seg ut- bokstavelig talt. Kan du ikke be gubben om å "fylle på litt" for å få større omkrets?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Det nekter jeg sjelden, det er, dersom det blir gjort riktig, faktisk ganske så digg;)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 Det er ikke skadlig med analsex nei!!!!! Det der er en gammel myte!
manonym Skrevet 29. juli 2007 #9 Skrevet 29. juli 2007 Hehe, her var det mange anonyme gitt! Jeg har aldri gjort det, og kommer aldri til å gjøre det, ferdig med det=)
Alvepike Skrevet 29. juli 2007 #10 Skrevet 29. juli 2007 Jeg vil ikka ha analsex .. Kunne aldri tenkt meg. Men dømmer ikke de som vil, vi er alle forskjellige..
Murmeline Skrevet 29. juli 2007 #11 Skrevet 29. juli 2007 Haha, godt sagt anonym 18:06!!! Nei, kunne ikke tenke meg det nei. Heldigvis har jeg sluppet å bli konfrontert med dette som et alternativ også
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #12 Skrevet 29. juli 2007 Har aldri tatt skade av en tur i pompen i ny og ne;-)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #13 Skrevet 29. juli 2007 Vel. nekter og nekter. Føler ikke helt det store behovet bare. Har prøvd før da jeg var yngre. ikke spes godt for meg. Bare ubehagelig (ja, selv med mye glidemiddel ja). Om han hadde spurt pent kunne jeg gjort det, men ikke et stort behov i det daglige akkurat, he he:) Nå føler jeg for å være anonym jeg også!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #14 Skrevet 29. juli 2007 Dersom patrnern hadde brukt argumentet at jeg var for vid for å ha analsex, hadde det jeg blitt jævlig sur. Hørte en historie (sikkert ikke sant, men dog) om moe maiskorn under forhuden osv, ÆSJ! Er blitt gammel og prippen nå.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #15 Skrevet 29. juli 2007 Klarer meg helt fint uten, og typen har helt analfobi,heldigvis:) Å jo, man kan faktisk få analprolaps av analsex,tro meg, jobber på sykehus.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #16 Skrevet 29. juli 2007 Det finnes ting man kan bruke for å vaske seg godt der før man begynner. Mange homofile menn bruker slike hjelpemiddel. Finnes i sexbutikker. Vet jeg tilfeldigvis pga mottak av info jeg ikke trengte av en venninne med homofil bror.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #17 Skrevet 29. juli 2007 Syns også argumentet om at du var for vid var litt drøyt. Kanskje han er for liten, ha ha! Synes ikke det var spesielt bra sagt og ikke noen god måte å fortelle deg hva han vil prøve på.
Gjest Solstrålen Christina Skrevet 29. juli 2007 #18 Skrevet 29. juli 2007 Ingen av mine ekser samt sambo har noen gang ønsket dette. Heldigvis! Hadde aldri gjort det uansett. Ingen rører min rompe!!!:-)))
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 29. juli 2007 #19 Skrevet 29. juli 2007 Nei, rompa er til for å kvitte seg med avfallsstoff. Sånn er det bare! Dessuten er jeg redd for analprolaps, og jeg har hørt nok av historier fra pasienter med skadede endetamer på sykehuset.
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 29. juli 2007 #20 Skrevet 29. juli 2007 Jeg nekter også, lukkemuskelen er ikke beregnet til at noe skal komme inn, bare ut. Har hørt om flere som har blitt skadet å ende tarmen har rivnet. Så nei nei nei. Syns dessuten det er vondt å ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #21 Skrevet 29. juli 2007 Nei, jeg får hetta bare av tanken.. Den er til å bæsje med! Ikke mye sexy over det. Jeg er også blitt litt vid etter tre fødsler, merker det selv, men kniper ivei og vet det vil bedre seg, og mannen har aldri klaget (han kunne bare våge), bruker heller munnen enn rompa for litt ekstra nytelse
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #22 Skrevet 29. juli 2007 Har vært så uheldig å komme utfor dette et par ganger i fylla... Mannen min liker det da, men sier selv dagen etterpå at det er kanskje ikke så kult. Personlig prøver jeg å prøve alt før jeg sier nei, men dette passer hvertfall ikke for meg...Har gjort det ca 4 ganger, men kun med mannen min.... Anonym ja
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #23 Skrevet 30. juli 2007 Jeg liker det ikke! Har prøvd etpar ganger, men blir faktisk kvalm - syns det er møkkete...
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #24 Skrevet 30. juli 2007 Hver sin lyst, men ræva mi er enveiskjørt.
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 30. juli 2007 #25 Skrevet 30. juli 2007 Jeg var så uheldig å ha en kjæreste som krevde dette, og på den tiden var jeg desverre forferdelig underkuet. Dette er så absolutt ikke noe alternativ, så jeg signerer anonym 02:53.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå