Gå til innhold

Jeg har bestemt meg for navn.


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flott at du har klart å bestemme deg da :-) Siden du spør - ikke noe galt i navnene i seg selv, men jeg synes ikke de var pene - er overhodet ikke min smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hver sin smak og takk for det.

Hvilke fantastiske navn har du på kattene dine som du er mamma for da?

 

Synes Sweety har funnet 2 fine spesielle navn, men det er nå min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns at Kira og Michelle ikke passer sammen. Michelle er jo et fransk navn, og Kira ikke, som eg tror.

Men det er kanskje ikke så viktig?

Kaspar er fin.

Men det er vel ganske uviktig hva andre syns. Det er så personlig, og smaken er så ulikt.

Du vil alltid få kommentarer av begge sak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kira Michelle var ingen heldig kombinasjon etter min smak!!

Liker ikke dobbelt navn heller!

Kaspar er helt ok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kira var veldig fint, er ikke så glad i Michelle.

Liker Kasper/Casper bedre enn Kaspar. Spørs va dialekt du har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Pene navn, men Kaspar ville nok ikke jeg valgt til min sønn, men fortsatt fint. Kira Michelle er svært vakkert! Klinger bra. At de ikke passer helt sammen språkmessig, har liten betydning. Maud Angelica passer jo ikke så godt sammen, de heller... Kan nevne det at jeg har hatt en katt som het Kiara Sue Rosalie (de siste for at min eks stedatter skulle godta Kiara...). Ho ble bare kalt Kiara eller pus...

Sitter nå med en sønn på to uker, som jeg ikke har funnet navn til! Min andre sønn på 4 år heter Joachim Alexander...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

likte dessverre ikke navnene, men husk:) det er DERE som skal bestemme navnet...

Er sikkert pga de assosisasjonene som jeg har til de navnene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper hvertfall du får en gutt, for jentenanvnet var lite fint. Forferdelig i mine ører, skal ikke si hvilket yrke sånne navn minner meg om, for det er visst blitt "ulovlig" her inne.

Syns Kasper er finere enn Kaspar.

 

Hvis det er noen trøst kommer ikke du til å like mine vanlige navnevalg heller :) Vi er heldigvis forskjellige alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min datter heter Michelle. Så det liker jeg. =)

Men kira minner meg mer om en hund.

 

Hva med Thea Michelle? (hadde litt lyst på det selv, men broderns hund heter thea så det ble for dumt. hehe)

Sarah Michelle passer jo også sammen.

 

Ellers er Michelle et litt vanskelig navn og matche i dobbelt navn. Vi slet lenge før vi plutselig fant ut hva vi ville bruke. Men vil dessverre ikke si hva vi endte opp med. =)

 

 

Kaspar er fint det. Men jeg hadde ikke valgt det selv.

 

Men du skal kanskje ikke høre så mye på meg. Jeg har alltid sagt at hvis jeg får en gutt så vil jeg han skal hete Johnny Matheus. Men det skjer ikke for sambo syntes det navnet var latterlig. (ingen andre jeg kjenner som har likt det heller.) Så her ender det vel opp med Marius hvis vi en gang får en gutt. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thea heter datteren til en venninne så det går nok ikke.

Har lyst på at navnet skal begynne på K siden jeg selv gjør det, men vil ikke ha noe vanlig navn - heller ikke noe kjempe uvanlig sånn som konstanse.

 

Kaspar synes jeg selv er fint, synes Kasper er litt for vanlig men er som sagt smak og behag. kan jo hende jeg skifter mening er enda 6mnd til bebisen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

datteren min heter hennie constanse....fått masse skryt for det:-)

Kira synes jeg er fint, men michelle minner meg om eksen til broren min og hun va ikke noe særlig....

Kaspar var også fint:-)

Jeg liker jo godt uvanlige navn da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du spør:

 

Michelle er fint, men vet ikke helt om jeg liker Kira. Veldig uvandt.

 

Kaspar er fint, jeg ville valgt Kasper, men Kaspar skiller seg litt mer ut.

 

Min mening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...