Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Fikk ikke sove i natt av en eller annen grunn. Tung i pusten, vondt i ryggen, tissetrengt, sulten mm. Sovnet ikke før 06:00 og sov til 11. Sov igjen fra 11:30 til 12:30. Har ikke fått roen til å sove igjen. Kvir meg til natten. Uff. Har ellers godt sovehjerte, men i natt var det helt forferdelig. Blir helt hysterisk!!! Termin 11.august.
lillegull:) Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 føler med deg. er så sinnsykt slitsomt.. har egentlig ovet godt hele tiden men nå er det slutt på det.. termin 13 aug.. vil bare ha ut babyen, men må nok regne meg å gå over tiden.. blææ.. hehe..
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 er ikke noe kjekt nei,har holdt på slik i någen uker nå jeg...ødelegger mye både på humør å helsen føler jeg:(
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 jeg har det litt sånn jeg å! tremin om 10 dager. da vi går å legger oss for kvelden, må jeg opp 3 ganger på do, drikke vann, få pusten tilbake, krangle med meg selv og dyna.. klage litt over hvor ubehagelig jeg ligger og få litt trøst. vri meg over igjen, fordi det blir altfor varmt å ligge inntil sambo.. kanskje opp på do en gang til og da jeg kommer tilbake... er det for kaldt.. da sovner jeg. Jeg tror kroppen nesten sier i fra om at det er noe på gang, man er sliten og mye å tenke på. tror det er ganske så vanelig.. man må nesten bare prøve o komme seg igjennom det og så er det jo ikke så lenge igjen til fødselen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå