herethereandeverywhere<3 Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Jeg er et søtmonster ut av en annen verden og har spist alt for mye godteri og kaker i ferien (ellers også). Det har vært sjokolade så og si hver eneste dag og alltid potetgull og snop til tv-kvelden. IKKE BRA! Men nå er det SLUTT! I kveld skal jeg spise opp det som er av søtt og salt, det vil si en skikkelig frotsekveld, noe som passer meg godt siden jeg var på fest i går.. Jeg har nå vært på vekta, og den viste: 86,3 kilo.... har lagt på meg 5 kilo i ferien. Har hatt ganske lang ferie. I morgen starter mitt nye godtefrie liv, og all snikspising skal stoppe! Målet mitt er å ha gått ned 10 kilo til vi reiser til syden i november, så gjenstår det å se.......... Match vekta er 73 kilo! Lykke til til meg......jeg trenger det!!!
Chevy mamman til Brage Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Lykke til.....håper du når målet ditt.
3b@rnsmor-30* Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 masse lykke til !!!!!!! har litt samme tanken jeg faktisk... hehe... fra og med i morgen er det ut og jogge tur eller trene pilates hjemme hver dag... SKAL KLARE DET! jeg skal ikke til syden før i april da, men skulle gjerne gått ned lenge før det. så vi får se da. skal slutte med både godteri, pottis og brus (selv lightbrus) Har en flaske farris bris i kjøleskapet, og skal begynne på sundt diett nå som jeg begynne på jobb igjen i morgen!!!!! lettere å spise regelmessig når jeg har fast rytme..
Pysa Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Lykke til! Jeg sliter med det samme. Løsningen for meg er å begynne å trene. Jeg trener litt hver dag, unntatt i helga. Og så kan jeg spise så mye snop jeg bare vil. Men jeg har jo ikke lyst på så mye snop, for da har jeg jo svetta forgjeves. Gikk ned to kilo uka som var!
herethereandeverywhere<3 Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. juli 2007 Good for you! Jeg håper også på 2 kilo i uka i starten. For fire år siden (før barna) gikk jeg ned fra 84 til 72 kilo på 9 uker, og jeg har planer om å kjøre samme løpet nå. Minst tre liter vann om dagen, IKKENOE brød og IKKENOE snop eller brus, løpe 13 km (har en fin turrunde i skogen som er 13 km lang) 3-4 ganger i uken og spise masse rå grønnsaker. Ellers spise helt vanlig mat! Jeg regner med at de første kiloene går ganske fort når jeg kutter ut brus, potetgull og sjokolade for det har vært et ganske stort inntak det siste året. Mannen min ler av meg nå, her jeg sitter og "motiverer" meg selv med å mumse sjokolade, potetgull og sjokoladekake (har igjen litt kake etter eldstemanns bursdag). Han spiser ikke hverken sjokolade eller potetgull (ytterst sjelden i allefall), så jeg får alt for meg selv :-) Det jeg ikke klarer å stappe innpå i kveld skal kastes! I morgen skal det ikke være en smule fristelser i noen skap eller skuffer!
imsdal med julesmak Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 Lykke til til deg, og meg! Er nemlig akkurat der du er, dvs har enda flere kilo som skal av da. Satser på at dietten fra vektklubb og å starte i full jobb skal gjøre susen her!
herethereandeverywhere<3 Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. juli 2007 Herre jesus!! Nå gled den siste sjokoladebiten ned i min noe forvokste mage :-) Det ble MYE snop i kveld.. Føler meg fullstendig oppblåst og litt kvalm, men 100 % motivert for "mitt nye liv"! Nå ligger jeg veltet ned på sofaen og kjenner godt etter på magen som er i seriøs klem innafor buksa selv om jeg har kneppet opp øverste knappen.. NÅ SKAL DEN BORT! Dette SKAL jeg klare, og jeg har mannen min i ryggen, Han har lovet meg å stoppe meg hvis jeg er i ferd med å falle for fristelsen:-) På kjøleskapet har jeg hengt et stort bilde av meg i bikini på mitt tyngste (tatt i går - altså 86,3 kilo) og GRØSS! Helt ærlig så trodde jeg ikke at jeg så riktig så ille ut.... Da skal jeg bare sove noen timer så setter jeg igang kampen mot spekket :-) God natt og lykke til til dere andre også!
Ta sats;-) Skrevet 29. juli 2007 #10 Skrevet 29. juli 2007 Lykke til!!!! ...til både deg og meg... Nå er det nok her også, 15 kg skal vekk, minst!!! Puh... :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå