Gå til innhold

Uff kjenner jeg blir litt irritert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gir av og til litt sjokolade til min gutt på 17 mnd når andre barn får det.Det er bare en liten bit.Syns jo det er jeg som skal bestemme hva han kan få.Er bare det at jeg syns foreldrene mine bryr seg litt for mye ang. dette...og holder liksom en moralpreken innimellom.....måtte bare få det ut

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm....pleier å være om vendt...besteforeldre som gir sjokolade og ikke mødre..hehe..

Skrevet

Folk kan holde meningene sine for seg selv! Hva er galt med en liten sjokoladebit...

Skrevet

Jeg synes det er værre å spise noe godt uten at barna får. Det blir en slags gammeldags forskjellsbehandling, som symboliserer at voksne er verdt mer enn barn, og det synes jeg er veldig feil.

Her har mini fått smake på alt som ikke er skadelig for han (nøtter, honning, øl, vin+++) siden han var gammel nok til å be om det selv, og det kommer vi til å fortsette med.

Hvis det blir mye godsaker er det bare å spørre de du er på besøk hos pent om du kan flytte godteskåla til kjøkkenbenken. De som har barn selv forstår det godt, og hvis det ikke er en høytidelig sammenkomst synes jeg det er helt greit.

Her hjemme står det stort sett en skål med godteri på benken, godt gjemt bak ett eller annnet, for jeg er helt "godtoman". Den dagen lillegutt blir stor nok til å se skåla, må jeg vel bare vente til etter leggetid :-/

Så hvis du vil ha min mening er det: la gutten smake, men ikke spise, og stol på deg selv og dine egne avgjørelser. "Gode" råd er det mange av, så man må bare lære å stole på at det man gjør er det rette, og ignorere det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...