Lykkeliten og jeg Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 IKKE vekk babyen for å skifte bleie før du skal dra noe sted.... Opp på stellebordet, av med bleia... Og der tisser han første gang.. Nytt håndkle under.. Jah... Måtte bæsje og han. Nytt håndkle.. Og da tisser OG bæsjer han enda mer. Så jeg måtte bare pakke det ene håndkleet rundt han som en slags bleie og vente til jeg trodde han var ferdig. Skikkelig nice ;o)
Monajenten Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Det hørtes skikkelig herlig ut;) Godt du tok det med et smil:) Gratulerer som mamma:)
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Høhø..... *ler tørt* Komme og skifte på Sander Matheo kanskje? Han tisser eller bæsjer ved hvert stell, våken eller sovende.... Han venter til den gamle bleia er borte, alt er vaska og tørka, og jeg skal til med ny bleie.... DA gjør han sitt.... Superfestlig...... Han er to uker i dag....
Lykkeliten og jeg Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2007 Takk =) Skremmende når de er så små men det er veldig koselig og =)
mafalda Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Det du vel burde lært er at det er nettopp det du bør gjøre. Hva om du ikke hadde gjort det og så tatt med deg babyen ut? Da hadde du fått hele den ladningen mens du var ute slik at du hadde måttet til med et "morsomt" bleieskift et annet sted...
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 Yes, sånn er det! Ada tissa og bæsja utover heile stellebordet og badet (promp og morsmjølkbæsj samtidig kan faktisk sprute overraskande langt!) i byrjinga, men ein lærer fort å vente med ny bleie og ha ekstra underlag under stumpen (har alltid ei brettebleie liggande der så vi slepp å skifte handduk ved kvart skift) Ho har faktisk klart å tisse meg i auget! Gratulerer så mykje med baby Smelt På Tjukka og velkommen over til DiB
manonym Skrevet 29. juli 2007 #9 Skrevet 29. juli 2007 Hehe, koselig ikke sant? En gang så sto bæsjespruten på gutten min så det for helt til andre siden av rommet!=) Er 6 måneder snart, og tisser hver gang jeg tar bleia av han når det er tid for kveldsstell.
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 29. juli 2007 #10 Skrevet 29. juli 2007 Kjenner til det ja.... Ett lite tips: Løsne bare på bleien og la den ligge under litt før du tar den bort. Da gjør de som regel seg ferdig og du kan ta ny bleie på. Måtte gjøre det med Lucas da han var mindre fordi han bare MÅTTE tisse når bleien kom av:p
Lykkeliten og jeg Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 29. juli 2007 Hehee.. Bra det er flere ;o) Nytter ikke helt å ha bleia under heller, for når han tisser står jo spruten nesten rett opp ;o) Tosofo: takk for det =) Er nok flere fra Bim som kommer over snart, tenker jeg ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå