T_one Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 skal til mallorca en tur med lille på 6 mnd? noen som har erfart dette?? blir spennende og se hvordan d går:)
Monajenten Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Jeg var på Kypros i slutten av juni, sammen med gutten min som da var 5,5 mnd. Det gikk kjempefint, til tross for at det visstnok var hetebølge der akkurat da:-/ Vi holdt oss inne midt på dagen i de varmeste timene, og ellers smurte vi oss med høy faktor og koste oss i basseng. Han syns det var knallgøy å være i bassenget:) Hadde alltid en klut med vann i vognen slik at han kunne avkjøle seg med den. Hadde solhatt, solbriller, vogn med myggnetting alltid vendt fra solen. Vi koste oss masse, og det gikk fint selv om det var varmt. Hadde med en pakke med bleier, men de solgte Libero på supermarkedet der. De solgte også Nestle barnemat og noe som lignet på Nan, men jeg kjøpte ingen av delene da gutten min ikke hadde begynt med mat enda. Tror de selger slike ting på Mallorca også, men mener det er ganske dyrt der nede.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Vi var der i juni, men jenta vår er vel og merke 1 år. Men det gikk kjempe fint! Veldig barnevennlig der.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Var på mallorca med snuppa når hun var 5 mnd, det gikk helt strålende :-) Hun koste seg i skyggen, badet i havet for første gang og bare koste seg halvnaken i vogna med parasoll/oppslått kalesj og myggnetting til tider :-) Bleier ville jeg tatt med, det er ganske så dyrt der! Vi brukte HIPP mat, og dette fikk vi tak i med et enormt utvalg :-) Super bra. Husker ikke helt prisen, men hmstret iallefall litt og hadde med hjem! Vi hadde med mesoft, solkrem, paracet, solbriller og solhatt osv hjemmefra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå