Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir gal snart.. er bare sur også..hehe.. ikke noe å finne på.. og har heller ikke lyst til å finne på noe.. har bare lyst til å stappe i meg masse godt, men kan jo ikke det hele tiden heller.. håper dagen i morra blir bedre, liker de fine dagene best. sorry for sytingen, men måtte bare få det ut..

heng dere på hvis det er flere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på her jeg....

Skrevet

Vet ikke om det hjelper...men misunner deg som ikke jobber(går utfra det), for nå leeeeeeeeengter jeg etter hvile meg, ha ferie!!! har 2 dager igjen jobbe...kjenner behov for slappe av nå, er i uke 34 og ryggen er ikke helt på topp i ribbensområdet!

Glede meg til kjede meg....skal gå turer, trene(hvis lyst), rydde, gjøre klart til bebiss siste rest, se tv, surfe på pcen og bare kose meg!

Såfremt du ikke har vondt....kos deg med kjedsomheten!:)

Skrevet

jobbet frem til uke 37 og hadde det bedre når jeg jobbet jeg:) da skjer det litt, men sleit pga rygg og bekken.. godt å være hjemme, men alt står klart, har ryddet og vasket. klipt plenen.. til min samboers forskrekkelse..hehe han synes jeg bør ta det med ro.. strøket det som skal strykes... sett en film, dusja og enda er det ikke kvelden..hehe.. jaja, men såklart skal ikke nekte for atdet er litt deilig å ikke tenke på jobb og sånn.. hadde det bare blitt litt sol kunne man kost seg ute..:)

god ferie da:)

Skrevet

Sånn er stort sett min dag:

Står opp.

Spiser litt.

Tar oppvaskmaskinene hvis det er noe og ta ut.

Må sitte litt for jeg blir øm i ryggen bare av å bøye meg litt.

Så er det en tur til kjellern for å sette påen klesmaskin.

Så sitte litt, for da kjenner jeg at det begynner å verke i bekkenet.

Så er det å rydde opp litt hvis det er noe å rydde.(tasser rundt med klypetanga mi og får rydde opp igjen det jeg mister på gulvet)

Så er det å sitte litt ......igjen....

Også er det x antall turer på do innimellom dette igjen.

Det neste er kanskje et bad og/eller prøve å aktivisere 5åringen vår, evnt få kjørt han til noen kamerater så han ikke skal kjede seg hele sommeren(far sjøl står på hue i arbeid på annenetasjen med oppussing)

Så er det som regel blitt middagstid i 2-3 tiden, og da er jeg som regel forferdelig sliten(latterlig vettu).

Da er dagen kjørt, bekkenet verker og kynnere begynner å bli skikkelig slitsomme, det eneste som ikke er for vondt er å sitte og kjede seg.

Så jaaaaa jeg kjeder meg, boka mi er lest ut og venter på ny i posten og det er grenser for arb.oppgaver jeg får gjort her. Fått unna det meste som jeg får gjort, merka klær til skolestart rydde og vaske kjøkkenskap ble gjort ferdig for et par mnd siden, limt inn bilder i album osv....

Å gå på å vaskebil inni og slik klarer jeg ikke lengre så gode råd og tips tas i mot med glede......

Skrevet

Åh - sånn klypetang skulle jeg også ha hatt! Det er utrolig hvor mye en treåring klarer å strø rundt seg på stuegulvet! Nå må jeg bare ta moppen slik at jeg får samlet det i en haug. Det er slitsomt å måtte bøye seg ned hundreogørten ganger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...