Gå til innhold

Da kom endelig tante grusom :O)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha holdt meg på pinebenken i 4 dager.

Så i morgen kan jeg ringe sykehuset og avtale ultralyd for fryseforsøk.

Begynte å knaske små blå piller i dag (progynova),og kjenner jeg gleder meg til dette.Livet mitt har stått stille siden det mislykka forsøket i juni,så nå skal det bli godt å "være med i trekningen" igjen denne måneden.

Kanskje er det vår tur denne gang?Det er i alle fall lov både å håpe og tro.En kommer ikke langt uten å tro i alle fall :o).

Det skjer mye spennende rundt om hos dere også,og jeg håper at morgendagen kan bringe nyheter om nok noen positive tester.Er jo en del som IKKE skulle ha mens denne uken...

I alle fall,i morgen er det atter en dag.Mandag...Ny uke-nye muligheter.

Vi får holde hodet oppe jenter og vite at vi har gjort det vi kan for å holde både motet og håpet oppe.

God klem :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du kan få sette igang igjen!

Skal XXXXXXX masse for deg denne pp. Blir spennende å følge med på deg.

Klem

Skrevet

FLOTT!!!!! håper det er mi tante som har kommet til deg,slik at du får TR for å bli gravid,og jeg slipper henne og er gravid (håpe håpe),så vi kan begge gå gravide..he he:)

Masse lykke til klemmer:)

Skifer

Skrevet

Så bra at hun endelig kom vilsågjerne, så du/dere kan ta et skritt rett vei:) Håper virkelig at det skal bli deres måned denne måneden, det hadde hvert helt superdupert!!!:)))) For ikke å snakke om at dere hadde fortjent det:)))

Siden jeg er plaga med tefolnhjerne, vil jeg samtidig gratulere deg med nok en 29 års dag:))) Håper du har feira masse i helga og at morgen dagen blir en toppers dag:) Hipp, hipp HURRA, HURRA, HURRA!!!

Stoooor klem fra

Skrevet

Alltid morsomt når noen blir glade for besøk av tante grusom=)

Håper dette blir ditt siste besøk på en laang stund - lykke til imorgen!!

Skrevet

Hei på deg,vennen:)

Ja, ja da kom den jævla tanta da!!

Men jeg krysser alt jeg har for deg at det klaffer denne gangen, denne gangen SKAL det gå bra:))

Blir spennnede å følge med deg:))

Masse lykkeklemmer fra din venn

Skrevet

Tusen takk Benta,den teflonhjernen din virker den...

Må nok ut å kjøpe kake i dag,da noen krever det på gebursdager...

Jeg er ikke like opptatt av det,er anderledes med barne-bursdager liksom..

Men kake skal de få,men jeg gidder bare ikke bruke tid på å bake den !Nå høres jeg vel ut som det skrekk eksemplaret på en dårlig husmor...:o)

Men jeg har nemlig fridag i dag,og akter å bruke den som jeg vil...Er jo tross alt min dag,ikke sant?Solen titter faktisk frem her,så det kan bli en fin dag.Jeg venter på at sykehuset skal åpne telefonlinjene sine,så jeg kan komme gjennom og få en avtale til ultralyd.Jeg er nemlig i gang igjen !

:o)

Klem fra en stadig yngre....

Skrevet

Så flott, og la oss håpe det er siste besøket hennes på en lang og god stund :)

Masse lykke til, og la oss håpe du blir gravid på en, to, tre denne gangen!

Og gratulerer sååå masse med dagen. Så greit å bare bli 29 år liksom.. he, he. Jeg har feiret 29 års dagen min ca 7 ganger nå... :)

Ellers har jeg ikm denne uka, så går og håper på at jeg ikke få besøk!!!

Klem

Skrevet

Spennende tider dere går i møtet nå. Håper det vil klaffe for dere denne gangen, og at en spire klorer seg skikkelig fast :-))

Ikke ofte en ønsker tanta velkommen, men det kommer nok jeg også til å gjøre rundt den 11. august. Vi har ikke gjort ett forsøk på å skremme henne avgårde denne måneden. Nå er jeg på dag 15, og EL har sikkert kommet og gått. Trengte en liten pause.

Lykke til Vilsågjerne! Klem

Skrevet

Så lenge du er glad for tante grusom, er jeg glad på dine vegne!! =)

Masse lykke til med fryseforsøk, jeg håper det klaffer denne gangen!!

8-D

Skrevet

Denne gangen skal det gå vilsågjerne! Det har jeg på følelsen:-) Jeg krysser fingrer og ben for at dette forsøket blir supervellykket.

Skrevet

Dette blir spennende, håper at det vil bringe suksess, har selv fått tantebesøk i dag og da er det bare å starte opp på ny pp.

Skrevet

Kjære vilsågjerne!

Lykke, lykke til!!!! Alle gode ting er tre har jeg hørt! Jeg er sjelden innom om dagen, men deg må jeg alltid følge litt ekstra med; du står fortsatt øverst på min favorittliste og du bør nå også stå øverst på "nygravid-lista!" om få uker! Stor klem fra meg

Skrevet

Lykke til med fryseforsøk Vilsågjerne.

Husker deg godt fra mine litt mer aktive dager her inne.

Vi får satse på at sommerferien har gjort kroppen din supermottagelig for en liten spire..

Skrevet

Hei på deg Vilsågjerne. Morsomt at du er glad for tantebesøk for en gangs skyld. Jeg gleder meg til å følge med deg i ukene som kommer. Håper virkelig dere lykkes nå.

Gratulerer med overstått bursdag forresten. Jeg har feiret bursdag i sommer jeg også. Men jeg feiret 39 årsdag jeg da, for første gang. Tror jeg skal fortsette med 39 årsdager i årene som kommer så slipper jeg liksom å bli 40. Det ser mørkt ut for min del å rekke noe attpåklatt før jeg blir 40. Hadde liksom det som mål. Føler at vi har vært på oppløpssida i snart et år nå. Vi tar en pp om gangen nå så får vi nå se hvor lenge vi orker holde på.

Uansett, du kommer til å lykkes snart nå vilsågjerne.

Mange klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...