Gjest Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Ho har nesten ikkje sove i dag, og skrik og skrik fordi ho er så trøytt. Og kvar gong ho pustar svel ho enorme mengder luft, slik at det i kveld blir kolikk-gråt i fleire timar (kolikken er ikkje så ille lengre etter kiropraktorbehandling) Nokre råd for å få ho til å sovne? Prøvde å trille ho ein tur men ho vakna med ein gong, og ville ikkje sove i sjalet ein gong. Hjelp litt med smokken, men ho SOVNAR ikkje... Stakkar lita...
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Huff, skjønner din frustrasjon. Hun er nok overtrøtt, noe som jeg opplever mye med tulla vår på 2 md. Vil ikke sove! Jeg har trilla tur(gråti hele veien) gått m henne i babybjørn og byssa, men det har ikke hjulpet. Ganske så frustrerende. Det jeg ser hjelper er hvis d er en bakrundstøy. som foreksempel vifta over komfyren, støvsuger eller oppvaskmaskinen som går. Det har virka beroligende samtidig som hun er blitt byssa innat brystet. Hun sovner alltid når vi kjører bil, så noe må det være ved det. Lykke til og hold humøret oppe.
1+1=2+1+x Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Ta en tur med bilen! (viss du har) Hun sovner nok før eller siden likevel... trøst deg med det:) Min lille baby på en mnd sov ikke i hele går... bare gråt... Da jeg endelig fikk lagt hun sov hun i syv timer - det har hun aldri gjort før!
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Ja, det er berre no dei siste dagane at ho ikkje klarar sovne og blir overtrøtt og det berre ballar på seg. Er liksom nok med kolikken, men no grin ho masse på dagtid pga at ho ikkje får sove. Ho har alltid sovna i sjalet før... Men no har ho endeleg sovna på meksikanaren si brystkasse - håper det held litt, ho vaknar så lett no... Skal teste med vaskemaskina, skal setje på ein vask etter neste bleieskift
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå