Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Skulle vaske klær nå, bl.a. klærne han hadde på seg på byen på fredag... Sjekker alltid lommer (selvfølgelig!) sånn at det ikke ligger noe der som ikke skal vaskes, og opp kom et lite, rosa visittkort... med et jentenavn... Hmm... hva skal jeg tro om det da??? Jeg har en tendens til å tro nesten det verste med en gang da eksen min var utro (var sånn det ble slutt). Hva skal jeg gjøre nå? Åssen skal jeg legge fram dette? Sambo er ikke hjemme nå, men jeg har lagt visittkortet midt på bordet sånn at han ser det når han kommer hjem. Kjenner jeg han rett, så tar han det bare og sier ingenting...
Gjest ->>- Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Behøver du å tro så mye da? Jeg kan tenke meg temmelig mange scenarier som kan ha ført til at han har et visittkort i lommen uten at han behøver ha vært/ville være utro. Lurer du, bør du spørre samboeren din - tillit og kommunikasjon er ikke så dumme bestanddeler i fungerende forhold.
(¯`·._.·Minna Carita·._.·´¯)™ Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Hvorfor konfrontere han på den måten? Hadde det vært meg hadde jeg bare leverte og sagt "dette lå i bukselomma di". Spør på en vanlig normal måte hvem det er da vel? Du har jo tenkt på å konfrontere han som om han har liggi med dama! Hva er vitsen? Stoler du på han eller ikke? Hvis ikke er det kanskje på tide og revurdere.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2007 HAAAALLOOOOOOO! Jeg har bare lagt det på bordet. Det blir jo det samme som om jeg skulle gi det til han!! Selvfølgelig stoler jeg på han, men jeg må jo for pokker få lov til å stille spørsmålstegn ved detta! Ikke akkurat hver dag jeg finner andre jenters visittkort i lomma hans etter en MEGET fuktig bytur!!! Hjelpe meg...
Tante_Sofie Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Jeg hadde gjort som deg! Håper han svarer da
morra di Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Jeg hadde ikke reagert noe på det der. Mulig jeg hadde spurt hvor han kjenner henne fra. Kan vel være noen han kjenner gjennom jobben f.eks, eller privat....
silhah og emilie Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 jeg skjønner godt at du reagerer jeg..jeg også er slik..tenker det verste med en gang:) men han har sikkert en forklaring, kanjo være 100 grunner til at han har fått visitt kortet til noen, grunner som er veldig uskyldige... lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå