Gjest Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Har kjøpt denne vogna og den virker veldig grei, men syns sportsdelen er veldig liten... skjønner ikke hvordan jeg skal klare å holde henne varm oppi der... er vel ikke plass til at hun kan sitte i pose eller ha masse tepper på seg der vel? noen med erfaring?
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 jeg har denne vogna.. vil nok si at sportsdelen kan brukes til barnet er sånn ca 1år, har sovepose som tilhører vogna å den er ikke stor nei.. har hatt ei venninna på besøk av meg å da har vi brukt mi vogn til hennes datter som er 8mnd, å må si jeg ble skuffet når jeg såg at jeg ikke kunne bruke vogna lengre.. er nødt til å kjøpe ny vogn når ongen har blitt 1år..
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Har ikke Buzz, men Freestyle 3xl... Tror du må satse på en skikkelig god pose, som tåler litt vær og vind, og at du bruker regntrekket som stormtrekk/kjøper deg et universalstormtrekk. Disse regntrekkene til Quinny kan virke litt stive og uformelige når det er kaldt, og litt klamme pga plastikken. Jeg liker de godt i silregn (du bor i/ved Bergen ikke sant?), men ikke i minusgrader. Pose er det alltids plass til. Kommer an på posen det! Kjøp gjerne en dunpose til vinterbruk. De er utrolig gode og varme, samt at de kan trykkes sammen og former seg fint. Husk at stoffet i posen bør være vind og vannavstøtende. Føler du at du trenger pose til sommerbruk (les: synes at tepper glir av og ut av vogna), så kan du fikse det ved hjelp av et ullpledd, en saks og en symaskin. Sy, eller kjøp en lett teppepose...
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Prøvde denne vogna til jenta vår på 5 mnd. Hun satt som en prinsesse! Holdt seg godt fast. Men - synes heller ikke det er plass til noen pose i vogna. Så synes ikke den egner seg til vinterbruk. Dessuten er skyggen på vogna veldig liten og lite beskyttende.
prøvekluten+3små Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 quinny buzz er for meg en sommervogn..men nå bor jeg i trøndelag da;o) sønnen vår og satt som en prest oppi der,men han likte etterhvert ikke å sove i sportsdelen,man får jo ikke til å skifte stilling oppi der,så å ligge på mage eller sida er jo klin umulig..videre anbefaler jeg deg nesten å ha posen som hører til denne vogna,mht å få tredd selene igjennom,for pose uten seler i den vogna der funker heller dårlig..alt ramler jo ut på undersida
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå