har fått lita pia Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 gressallergi..hvordan produkter dere har god erfaring med...finnes det noen gode naturprodukter??please svar..øyan klør og e rød og næsa renn og det klør i hals/gane...tar tablett, bruker spersallergi øyedråper og nesespray..men sliter fortsatt..bruker solbriller når jeg går ut..pga at det er mye gress her vi bor:( vurderer å flytte, men er vaskelig når vi har kjøpt barndomshjemmet hans..huff, treng desperat råd føler meg slapp og lite overskudd til lillepia..er så irritabel og det iIRRITERE mæ...
jordbærsjokolade Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Jeg spurte homeopaten min om dette tidligere i sommer og fikk navnet på noe jeg kunne dryppe øynene med...men jeg husker ikke hva det var! Men de selger det under homeopatisk medisin på apoteket, du kan spørre der?
har fått lita pia Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2007 okei skal prøve å spørre på apoteket da...dem vet vel..så kan æ se på alternativan..øyan e faktisk det verste..det e ille..huff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå