rødhette* Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 neste hemmelig hobbyvenn runde allerede nå, hvis dere ønsker det (med tanke på at noen fortsatt skal reise bort på ferie). Nøyaktig dato for påmeldingsfrist kommer etter denne runden er ferdig, samme med sendefrister og slikt. Men blir å ha påmeldingsfrist og fordeling i midten av august, og ca to uker på å sende gave. Så blir det avsløring like før 5. september. Påmelding til [email protected] denne gangen også - skriv nick, navn og adresse (så slipper jeg å lete gjennom de gamle mailene for å finne det). Presentasjonene tar vi på forumet denne gangen og.
rødhette* Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2007 oj jøss, ikke bare du Hele 4 stk har meldt seg på allerede!
Ioren Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Tydelig en suksess dette =) du fikk min mail? =)
rødhette* Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2007 jepp Og vi er oppe i 5 påmeldte allerede. Med meg inkl er vi 6 Og vet om et par til som garantert skulle være med neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå