Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Er det helt greit å drikke alkoholfritt øl? Vet det ikke er alkohol selfølgelig, men tenker på gjæra og sånt?? Er det et teit spørsmål?
Athina' Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Jeg er øloman så jeg drikker både clausthaler og munkholm og koser meg med det. Står i blader at man kan godt drikke masse av det med god samvittighet, også andre alkoholfrie drinker/vin selvsagt :-)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Okey! Det var godt å høre! Har fått skikkelig smaken på munkholm nemli og har egentlig ikke bekymret meg for det før i dag. Men da skal jeg drikke ivei:) Takk for svar!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 bare drikk du, så lenge det ikke er alkohol så går det helt fint=)
purple Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Jeg drikker clausthaler om jeg får lyst på øl. Sunn skal den være og med masse b-vit og lite kalorier. Mye sunnere enn brus!
Suturtang Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 jeg drikker alkogolfritt øl jeg også.Smaker godt til grillmat!
Krokodillemor Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Masseprodusert øl sånn som det de selger i de fleste butikker er behandlet sånn at gjæringen er stoppet. Øl fra Haandbryggeriet, Nøgne Ø og sånne småbryggerier er ofte levende øl. Det vil si at det gjærer videre i flasken. De kunne ikke solgt noe som alkoholfritt hvis det var fare for at det skulle gjære på flasken. Da ville det jo blitt alkohol i det på sikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå