Gå til innhold

hei hei , oppdatering fra meg (samme som på dib)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på føden fra fredag til i morges. Ble da flyttet til observasjon på barselavdelingen, så jeg hører små nyfødtskrik i ny og ne :-)

har ikke hatt noen kynnere i dag, så jeg er tatt av riehemmende (endelig) å fikk i går kveld kl 11 en ny lungemodningssprøyte. Har fått rørt på kroppen i dag, dusjet, spist, vært nede å handlet meg div, så sa legen at jeg skulle "leve som vanlig" på barsel til i morgen tidlig for å se om kynnerne kom tilbake. En annen lege skal da i morgen vurdere om jeg blir sendt hjem da eller om jeg skal være her lengre. Hvis jeg blir sendt hjem i morgen skal jeg visst først på vektestimering.

Skal enten i kveld eller i morgen også på omvisning på prematuravdelingen her (kanskje de har et annet navn for det). Dette var visst et tiltak de hadde for de som kommer inn med fare for fortidlig fødsel av en eller annen grunn. Selv om legen sa i dag at siden det hadde stoppet opp kunne jeg like greit gå over terminen så er det en trygghet synes jeg å få se hvilke forhold vi kommer til HVIS jeg går i for tidlig fødsel.

Sambo å snuppa vår var nettopp på besøk her hos meg, å fliiiiinke sambo fant faktisk et tastatur og en mus oppå en av hyllene her!

liiiiiitt flaut å ha ligget i sengen å kjedet meg i hele dag å glodd rundt i rommet, å ikke lagt merke til dem selv :-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe - er ikke alltid det hjelper med åpne øyne gitt :)

håper du går over termin da.. så slipper du prematurfødsel

lykke til

Skrevet

Hei!

Lurte på hvor det hadde blitt av deg, ja.. :) Bra å høre at det har gitt seg. Lykke til videre! :))

Skrevet

Godt å høre at du har barnimagen enda....

Har termin ganske likt med deg, tror eg hadde fått litt "noia" av å føde nå.. selv om eg begynner å bli både lei og klar.

Hadde faktisk kynnere med endel tak i ryggen sent i går kveld. Litt skummelt å kjenne, men alt er som vanlig i dag!! :-)

Ønsker deg lykke til videre! Hold oss oppdatert du!!

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...