Gå til innhold

hei hei :-) oppdatering fra meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på føden fra fredag til i morges. Ble da flyttet til observasjon på barselavdelingen, så jeg hører små nyfødtskrik i ny og ne :-)

har ikke hatt noen kynnere i dag, så jeg er tatt av riehemmende (endelig) å fikk i går kveld kl 11 en ny lungemodningssprøyte. Har fått rørt på kroppen i dag, dusjet, spist, vært nede å handlet meg div, så sa legen at jeg skulle "leve som vanlig" på barsel til i morgen tidlig for å se om kynnerne kom tilbake. En annen lege skal da i morgen vurdere om jeg blir sendt hjem da eller om jeg skal være her lengre. Hvis jeg blir sendt hjem i morgen skal jeg visst først på vektestimering.

Skal enten i kveld eller i morgen også på omvisning på prematuravdelingen her (kanskje de har et annet navn for det). Dette var visst et tiltak de hadde for de som kommer inn med fare for fortidlig fødsel av en eller annen grunn. Selv om legen sa i dag at siden det hadde stoppet opp kunne jeg like greit gå over terminen så er det en trygghet synes jeg å få se hvilke forhold vi kommer til HVIS jeg går i for tidlig fødsel.

Sambo å snuppa vår var nettopp på besøk her hos meg, å fliiiiinke sambo fant faktisk et tastatur og en mus oppå en av hyllene her!

liiiiiitt flaut å ha ligget i sengen å kjedet meg i hele dag å glodd rundt i rommet, å ikke lagt merke til dem selv :-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OJ - har du hatt rier og? Jeg lå en uke med drypp for å stanse prematur fødsel på akkurat samme tid ifor - gikk helt til termin:):):)Lykke til!!!!

Skrevet

hadde ikke rier, men kynnere. Merket de var hyppige med 9-11 min mellomrom på fredags ettermiddag, dro på føden i halv ti tiden å hadde da kun 3 min mellom hver kynner (trodde det var 5 men legen sa det var visst 3). Tok innvendig gu å livmorhalsen var 2,9 cm hvis jeg lå rolig,men den gikk ned til 1,9 cm hvis jm la trkk på magen, så siden kynnerne hadde hatt noe effekt så fikk jeg riedempende.

Håper virkelig å gå helt til termin ja!

Skrevet

Hvor mange uker er du på vei?

Skrevet

Hvor langt er du på vei?? :-)

Ønsker deg lykke til, forresten!! :-)

Skrevet

Godt du er kommet såpass:):):).

Da er du uansett over den værste "kneiken" - selv om det selvfølgelig er best å vente til termin!

Skrevet

Håper det går bra med dere begge to, og at kynnerne stanser. Hvis det likevel skulle bli fødsel, har du jo kommet såpass langt at sjansen for at det går bra er veldig veldig stor! Fikk selv ei jente i uke 32+1, og hun er ei aktiv tulle på 14 mnd nå..

Skrevet

hei..

godt å høre at det har gidd seg da..

jeg hadde det samme som deg når jeg var 27 uker på vei... de trodde fødselen var i gang, og jeg fikk også lungemodnings sprøyte til babyen... men heldigvis ga det seg. jeg fikk da høre av legen at jeg hadde falske rier......

har heldigvis ikke hatt noe mer av det, bare litt små vonde kynnere.

nå i dag er jeg 39+1 på vei, og fortsatt like hel.

har i dag hatt menssmerter og nå fått noen vonde kynnere.. så kanskje noe er på gang??!!

krysser fingrene for deg, å håper at du kommer litt nærmere termin i hvertfall før du føder =)

når har du termin foresten?

Skrevet

Hei hei SuperGlad!

Så godt å høre at kynnerne har avtatt i dag, håper det går " rette veien" for dere nå og at lille prinsen holder seg inne litt til:0)

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...