Gå til innhold

Akta Graco autobaby bilsete??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så et slikt sete på Finn.no i dag, og lurer på å kjøpe det. Problemet er at jeg har hørt at man ikke bør kjøpe brukte bilseter fordi kun et lite støt kan ha ødelagt bilsetet.....Noen erfaringer? I tillegg sjekka jeg tilsvarende sete på nett, og der fant jeg forskjellige priser på det (nytt), alt fra 1500 - 2000. Hvis det koster 1500 er det jo ikke så mye å spare på å kjøpe brukt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville verken kjøpt brukt av noen jeg ikke kjenner, aldri i verden for den prisen og hvertfall ikke Autobaby. Autobaby er veldig rett i ryggen.

Har selv Akta Graco Logico S som er oppfølgeren, med bedre liggestilling. Kostet oss 1599 helt ny inkludert base.

Skrevet

De setene til 1500-2000 var nye, altså... Men det er uaktuelt hvis de er så rette i ryggen. Vet at Autobaby fra 2003 og tidligere er bratte i ryggen, men den modellen jeg så på finn var nyere, og antok at den var med liggestilling. Men skal absolutt sjekke Logico S :)

Skrevet

i så fall, får du en helt ny en, med base.. i sverige for 1400 kr.

jeg vet ikk eom jeg hadde kjøpt brukt. man vet jo ikke om det kan være ødelagt..

Skrevet

Vet du om en nettadr til en svensk forhandler? Vi bor en laaang biltur unna Sverige, så vinninga går opp i spinninga;) Kan man bestille på nett er jo det kjekt...

Skrevet

Vi kjøpte logico s i Sverige nå på tirsdag. Happyland på svinesund () selger de for 1298 svenske kroner (ca 1150 norske).

Vi har forøvrig graco autobaby sitt sete fra 2004 også, og det har liggestilling sånn som logico s;)

Logico s har blant annet 5-punktssele, mens det gamle vårt har 3-punktssele. Kun over skuldrene og mellom bena med andre ord.

Gå inn på "www.happyland.se" så finner du tlf-nr dems (de har ikke e-mail). Det er jo bare å ta en tlf og høre om det er noen muligheter for å sende det opp.

=)

Skrevet

Tusen hjertelig! Da er kanskje ikke autobaby så ille likevel, siden det har liggestilling. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...