Gå til innhold

flere som har kresne ban her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

skjønner ingenting jeg..

helt til hun var 6 mnd så spiste hun så og si alt..

nå er det eneste hun vil ha av middagsmat, føtestuet kalkun:s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe..jepp...jenta mi på snart 2 år er vanvittig kresen:

Middag: Føtestuet kalkun, Joikaboller og otet/gulerot, hjemmelagde kjøttkaker ed poteter og gulerot eller kokt fisk og poteter med smør...ELLER Grandiosa...det er den ENESTE maten hun liker..enda hun har ftt sake vanvittig mye annet...så hvis vi skal ha noe annet så er 8mnd glass med fløtestuet kalun det ENESTE alternativet.

Grøt spiser hun kun 8mnd flerkors med frukt, da SKAL hun ha fruktpurre eller jordbærsyltetøy til

Brødskive spiser hun kun med nugatti ( fy og skam.,.jeg veit) eller salami.

Ellers elsker hun heldigvis frukt...

Skrevet

Jeg har en ekstremt kresen jente. Hun spiser grøt til kvelds enda. Fullkorn m/eple. Får i henne en skive med prim til frokost. Middag spiser hun fint lite av. Ris og tandoorisaus går unna. Spiser ikke poteter og fint lite grønnsaker. Spiser yoghurt og bananer. Veldig glad i snop, kjeks o.l., men det får hun SKJELDEN! Prøver med alt mulig rart, men hun vil ikke smake engang. I går kjøpte jeg honningmelon. Delte den opp i små biter, som hun fikk i en liten skål. Smakte litt på det, men nei. Like ikke! Endte med at jeg spiste det opp selv...

Skrevet

her er det bare middagen hun er kresen med da heldigvis...

men det hun spiser alt som jeg spiser..men hvis hun skal ha glass er det kun fløtestuet kalkun..hva er så spesiellt med det liksom?

har prøvd alt annet men da brekker hun seg så hun kaster opp til slutt:s

Skrevet

Vi hadde også problemer med de middagsglassene. De kjøttklumpene er skikkelig harde. Du kan prøve å mose maten. Da gikk det bedre her i gården!

Skrevet

har en kresen gutt jeg også... Han spiser lite skiver, og dermed er han ikke så glad i pålegg. Vil helst ha yoghurt til frokost, lunsj og kvelds. Havrefras går også, så pleier ofte å gi yoghurt og havrefras til lunsj. Middag er han heldigvis veldig glad i, jubler når vi finner frem middagsglass også:) Frukt derimot, spiser han ikke. Banan kan til nød gli ned, men det får han hard mage av, så det må vi begrense. Eple, pære, vannmelon og jordbær putter han i munnen, suger litt på, og spytter ut igjen... Festlig... Han er forresten 19 mnd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...