J@h@ Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Testen i dag var helt klart positiv så nå kan jeg rope!! JEG ER GRAVID!!!!!!!! Det blir nr 3 men jeg er like spent og full av sommerfugler som jeg var med de andre. Ååååååååå!! Og så det å måtte holde det hemmelig fra kollegaene på jobben og alt....... lurer på hvor lenge jeg klarer det denne gangen. Var vel bare 6 til 7 uker på vei forrige gang før jeg bare MÅTTE fortelle det!! hehe Og de vet at vi har begynt å prøve i sommer så om noen spør meg direkte MÅ jeg vel bare svare ærlig..... For en deilig følelse...... i dag er jeg bare utrolig glad! Godt å få det ut!
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 gratulerer kjempemasse med positiv test =) lykke til i svangerskapet!
minførstebaby Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Heisann... Gratulerer sååååååååå masse:D Jeg vet hvordan det føles..Det er sååååååååå deilig...Herlig følelse Jeg venter mitt første,er 11 uker på vei... Så jeg er utrolig spent og nysgjerrig... Men jeg har null erfaring.. Men jeg leser alt jeg kommer over Erfaringen kommer vel etter hvert tenker jeg.. Lykke til da,kose deg med babyen og den nye magen din:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå