SunRoad. Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Har en kjempe grei nabojente som vil trille gutten vår på 20 mnd. noen dager i neste uke sånn at hun får tjent seg inn noen feriepenger. Hvor mye skal vi gi? Vil tippe det blir en times tid +- de dagene hun vil trille. Noen forslag?
Vrimle Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Hun er jo ikke så gammel, så hva med en 30-40 kr timen? kan hende jeg er helt på villspor altså..
SunRoad. Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2007 50 kr. for hver dag hun triller han? Eller....?
sprell AS Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Har sjøl hatt ei trillejente på to av barna mine.Nå ho begynte å passe var ho 11 år og fekk 25 kr. timen for et barn.Etterkvart ho vart større og eg fekk ei til som ho kunne passa,fekk ho 40kr.for to barn.Synes da er altfor mykje med 50 kr.for et barn.Jenta er nok fornøyd med halvparten.
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Jeg ville gitt 50 kr.... Se på hva ho får for pengene da.... 1/2 liter brus, en sjokolade og noe salt godis..... Nå vet ikke jeg om ha skal bruke de til sånt eller spare de, men jeg synes det høres rimelig greit ut..... 25 kr synes jeg er lite, en is koster 15-20 kr lix.... Men det er min mening da....
*jaja* Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 Mulig jeg er overbekymret hønemor og jeg har aldri hatt trillepike eller kjenner noen på rundt 9 år...men er ikke det i laveste alder for ei som skal passe barnet? (bare slenger ut en tanke og et spørsmål
*jaja* Skrevet 29. juli 2007 #9 Skrevet 29. juli 2007 og så glemte jeg å svare på spørsmålet ditt da. Tror 40 kr kan passe jeg
frutilla Skrevet 29. juli 2007 #10 Skrevet 29. juli 2007 Jeg ville gitt 50 kr timen og hav hun bruker penga til er hennes sak.
Nyseryllikberta Skrevet 29. juli 2007 #12 Skrevet 29. juli 2007 Da jeg var ni år begynte jeg også å tjene noen kroner på å være trillepike, men det er leeeeeenge siden... Min ti-åring har passet lillesøster på to et par kvelder mens jeg har vært på møte o.l., (i nabohuset), hun fikk da samme timebetaling som dagmamma vi bruker får på dagtid, nemlig 30 kr. Skal si tiåringen var storfornøyd med det, og så på det som lett-tjente penger.
SunRoad. Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 29. juli 2007 Takk for mange svar. Jenta som skal trille Jørgen er datter til en god vennine av meg, de bor rett over gata for oss. Vi ser hverandre stortsett hver dag. Hun har en lillebror på 4 år som hun er vandt med å passe litt på. Dette er bare snakk om i uken som kommer nå. Vi snakket litt om hva hun kunne gjøre for å tjene seg litt feriepenger (jeg og moren snakket sammen) da kom vi på det at hun kunne få trille Jørgen noen dager, men KUN trille han, ikke ta han ut av vognen el.l. for da får hun han aldri oppi vognen igjen. (Skikkelig bajas) PLUSS at jeg får litt avlastning da jeg er 7 mnd. på vei med nr.2 og er plaget med bekkenløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå