Gjest Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Når begynner man med dette, hva koster det og hvor mange ganger må man gå til det? hvem kontakter jeg? hvor lang tid tar det før det funker?
Kaffelatte Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Man kan starte fra uke 36, ihvertfall her i Tromsø. Her koster det 400 kroner, 350 hvis man har studentbevis. De fleste må gå til noen behandlinger før det har effekt, en venninne av meg som fødte sitt andre barn i juni betalte ca 1750 kr tilsammen for alle timene, hun er student så da kan du selv regne ut hvor mange timer hun tok. Hun hadde kjempenytte av akupunkturen, kort og fin fødsel. Hun revnet ikke eller noe. Jeg er også andregangs, starter min første behandling i morgen. Regner med jeg trenger like mange timer som venninnen min. Det er sikkert litt individuellt, men jeg tror ikke det virker etter første behandling hos de fleste ihvertfall. Du må kontakte enten jordmor som driver med dette, eller et senter for akupunktur. Jeg skal gå til en klinikk for akupunktur, min jordmor gir ikke dette tilbudet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå