Gå til innhold

=( Tannpine...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff...har sånn tannpine idag jeg...og i natt... Men "tør" ikke gå til tannlegen før jeg hvertfall er ferdig med 1trim. Er redd for følgene av bedøvelse osv.. sånn siden jeg har lest en plass at man skal prøve å unngå bedøvelse eller være helt sikker på at tannleggen er skikkelig flink til å sette den så hun/han ikke bommer.. Og siden jeg har tannlegeskrekk så er uten bedøvelse ikke et alternativ:( Sukk... 10+4 idag...hvertfall minst 1,5uker til jeg kan gå til tannlege føler jeg selv... og paracetter er jo ikke bra i lengden:(

ik:''(

Noen som har erfaring med tannlegebehandling i graviditeten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde dratt til tannlegen uansett!

Jeg har hørt det er røntgen man bør unngå,ikke bedøvelse..mulig jeg har hørt feil.

God bedring!:-)

Skrevet

Bare tull, kom deg til tannlegen!!! Stresset i kroppen din pga smertene kan like gjerne ha dårlig innvirkning på babyen. Du må bare si fra at du er gravid,- da bruker de en annen type bedøvelse, og du får blybelte over magen, hvis du må ta røntgen. Ikke noe farlig, snakker av egen erfaring!!

Skrevet

tannlegen har en egen bedøvelse som de setter på gravide, ingen fare så lenge du ikke tar røntgen.

kom deg til tannlegen å få slutt på pina du.

Skrevet

jepp, av gårde til tannlegen.... Bedøvelser de bruker i dag, er gravid-vennlige og uten adrenalin. Det er røntgen du bør unngå!

Jeg borret et hull i første trimester, ingen problem. Viktig å ta vare på tannebissene sine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...