Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Jeg tok en test forrige fredag, kikket på den etter et min, den viste ikke noe strek. Ble deppa, og kasta den fra meg.. Noen timer senere tittet jeg på testen igjen, og der var det en strek. Riktignok en svak strek, men det var en strek! Kan det komme strek etter noen timer? uten at man er gravid? Kan det være at jeg er såpass langt på vei at testen trengte de 3 min det stod på pakka før den viste at jeg var gravid? Grunnen til at jeg nå har begynt å tenke på det er at jeg spiser som en idiot, gråter bare noen ser på meg.. Og fikk en liiiiiten blødning på fredagen som var (som gikk over til brun utflod dagen etter.. og nå stopp)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Det kan komme en strek etter at tiden er gått ut denne er ikke til å stole på. Om du er langt på vei kommer streken fortere for fren til uke 12 dobbles hornomeme hver 24 time for så å ligge på det nivået ut svangerskapet. Blødningen du hadde kunne ha vært en festeblødning. Du får ta en ny test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå