Gå til innhold

Hvilken babycall har du??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å bestille en babycall på nettet nå, men er jo helt grønn på dette området. Hvilken anbefaler dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har phillips sin(hvit og gul) Synes den er kjempe grei! Den første jeg kjøpte var ikke god(husker ikke merket). Det var 15kanaler på den og den skulle være SÅ god.. Men der va sånn skurre/hyle lyd fordi alt av elektroniske ting jeg hadde slo seg inn på den..

Skrevet

Super Nova. Er en del kanaler på den. Gir beskjed om den er utenfor rekkevidde. Trenger sjeldent lades. Begge enhetene er batteridrevet. Er gode til vårt bruk, men er den eneste typen vi har prøvd.

Skrevet

Super Nova her også, meget fornøyd. Hadde super nova med kamera, fungerte ikke.

Skrevet

Super Nova her også...... :o)

kjempe fornøyde!!

Skrevet

Philips (hvit og gul) - kjempe fornøyd. To kanaler er det på den vi har, og mere har ikke vi hatt bruk for. Kun brukt den ene.. Husker ikke pris, men den var ikke kjempe dyr.

Skrevet

Har den samme som mini*mi og Rufsetufsa :o)

Den virker kjempefint fortsatt! To kanaler har den også, trenger heller ikke mer enn det. Har kun hatt den, men må kjøpe en til når nurket kommer. Lurer på om den kosta rundt 400,- på Claes Ohlson... litt over 2 år siden vi kjøpte den.

Skrevet

Den baby callen fra phillips koster 598kr på clas o. De har den også på lefdal.

Skrevet

En Prima Nova (utgått av produksjon nå dessverre), og en Super Nova :o) Kjempebra begge to!

Prøvde en TopCom et døgn, men da hadde den drevet oss fra sans og samling her. Hvis du er interessert er det bare å søke på den her inne og se "hatklubben" dens!

Skrevet

Phillips ( husker ikke helt hva mer)..men den er gul og hvit...kostet 499 ( tror jeg) på ekspert...er kjempe fornøyd...går både på strøm og vanlige batterier..jeg har kjøpt lade batterier som jeg lader opp...kjekt når man vil sitte ute en fin sommerkveld i hagestua :)

Skrevet

Jeg har SuperNova og er kjempe fornøyd med den :-))

Men har ikke prøvd noen andre, så jeg har ikke noe å sammenligne med...

Skrevet

Super Nova her også.. er veldig fornøyd med den..men har heller ikke prøvd noen annen..

Skrevet

Super Nova, etter anbefalinger fra damene her inne.

Kjempe fornøyd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...