Gå til innhold

Syklustull...blir så oppgitt!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha hatt sykluser på rundt 40 dager de siste mnd, begynte jeg å blø idag, på dag 14 !?!? Her går det jo fra det ene ytterpunktet til det andre!

Blir så frustrert og oppgitt at jeg har bare lyst å sette meg ned å grine nå.

Noen som har opplevd det samme som har noen trøstende ord? Føler kroppen aldri kommer til å normalisere seg etter pilleslutt...:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det lenge siden du sluttet på pilla?? Jeg sluttet for to år siden og har ikke fått normal syklus enda. Hopper fra tre måneder til 23 dager, har nesten bare innsett at det er slik kroppen min er. Men du kan få hormonbehandling som på en måte kikkstarter kroppen din for å bli mer normal i syklusene.

Har du eggløsning da??

Vet det er skikkelig kjipt å gå og vente hele tiden og alldri vite når man bør prøve eller når den dumme tanta kommer!! Skjønner frustrasjonen din!!!!!!!

Skrevet

Sluttet for 6 mnd siden. Har hørt det kan ta et år før syklusen er normal igjen, men kjedelig når det er så ustabilt. Jeg synes 6 mnd er lenge jeg, men to år!? Det må være frustrerende!

Har funnet el én gang siden pilleslutt. Jeg fikk pergo av gyn, men har ikke begynt på de enda.

Har du fått noe slik hormonbehandling for de ustabile syklusene dine? Hvordan foregår det i så tilfelle? (Piller, sprøyter etc?)

Ønsker deg masse lykke til ihvertfall!

Skrevet

Gynekologen sa jeg kunne få, men jeg ville ikke ha det da. Det er for ett halvt år siden, og jeg tror nok jeg skal komme meg til gyn og få pergo for hadde ikke eggløsning forrige suklus. Vet ikke helt hva slags medikamenter jeg skulle fått for kikkstarten.

Litt frustrerende ja, men samtidig gidder jeg ikke tenke så mye på det. Vet jeg kan bli gravid for hadde en SA for noen mnd siden, så det er vel bare å prøve så godt man kan!!

Lykke til med pergo da! Hørt man kan bli litt hormonell..hehe.. det er derfor jeg ventet litt, for jeg er så sinnsvakt hormonell fra før av..stakkars sambo!!!!!!!haha!!

Skrevet

He he he!! Har hørt den selv også, ja!

Jeg fikk pergo av priv.gyn, men man bør jo få oppfølging når man går på pergo. Og det kan jo bli rimelig dyrt om man skal gå til priv.gyn. hver gang, så jeg fikk beskjed av legen om å vente til jeg fikk inkalling fra off.gyn. Men der var det jo flere mnd ventetid, så tror nok jeg bare begynner på pergo og betaler det det koster hos priv. gyn.

Trist med sa'en du hadde, neste gang så sitter den der de mnd den skal!

Skrevet

Ja håper det!! Hvor mye koster det hos privat gyn med pergo og oppfølging? Var på volvat for ett år siden og da koster det 1000 kr kunn for undersøkelse. Lurer på om jeg skal gå privat også, så utolig kjedelig å måtte vente i evigheten!

Skrevet

Jeg betalte litt over 800 tror jeg. Har bare vært der en gang, det var da jeg fikk pergo. Blir vel gjerne litt dyrere dersom jeg skal ta blodprøver og slikt i tillegg. Betaler heller de pengene dersom jeg slipper å vente i månedsvis på time.

Skrevet

Jeg fikk henvisning til gyn og fikk time tre eler fire måneder etterpå. Men da ringte jeg til gyn å sa jeg ikke kunne vente så lenge for jeg holdt på å bli sprø av å ikke vite hva som skjedde med den kroppen min. Så da fikk jeg ny time etter bare fire uker.

Er begynnt på pergo nå. Jeg hadde ikke el, så da fikk jeg det for å få fart på systemet etter pille slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...