Gå til innhold

Gulping...=/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ej he en gut på snart 7 mnd som gulpa...MASSE! =/ De e ikkje bære etter måltida, men ellers også...ej e so leide ej he ikkje ord! Lure på om de kan vere nåkke gale eller om de e normalt...å ka ej kan jere for å få en slutt på de!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg har tvillinger (13 mnd) som også gulpa VELDIG mye. Gjør det enda, men det har blitt litt bedre. Mitt råd til deg er å rape mange ganger for å se om det hjelper.

Med mine da så siden de var prematur fødte så går vi til kontroller på sykehuset og der tok de en pH-registrering. Ut i fra den testen kunne legen se om hun hadde reflux. (sure oppstøt) og det hadde hun. Da fikk hun resept på Losec. Spurte også om jeg kunne gi det til gutten min og det var helt greit siden han gulper like mye (han er nesten verre nå han) Losec hjelper kanskje ikke på selve gulpingen, men den hjelper slik at det ikke blir så surt det som kommmer opp.

Snakk med helsestasjonen eller lege slik at du blir henvist videre er mitt råd til deg.

Lykke til =)

Skrevet

Off...gulpa dei enda? =/

Ej rapa han etter han he spist grauten/middagen og rapa etter han he fått melk...men gulpen kjeme forde! Ej trur ej skal prate me h.s. ja...=) Takk=)

Skrevet

Ja, da her gulper de enda. Skikkelig gøy og gå gravid (30 uker) og bøye meg ned for å vaske gulpet ørten ganger i løpet av dagen. (NOT) Håper det går over snart.

Ja, hvis du raper han så mange ganger og det bare fortsetter sånn hadde jeg snakka med helsestasjonen ja.

Lykke til da=)

Skrevet

iiiisj=/ Føle me dej...de kan ikkje ver nåkke kjekt!:(

jess...takk!=) Å lykke til til dej mæ...=)

Skrevet

Noe dritt det der. Husker det gikk mye kluter, fant ingenting som hjelp.

Men du får trøste deg med at det går over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...