Tante_Sofie Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Hei, Vi har en gutt på 4 år og ei jente på 10 mnd, vi vurderer om vi skal benytte aupair istedenfor barnehage... Noen her inne som har aupair? Fra hvilket land? Benyttet dere byrå? Hvordan har det fungert? Har nok mange fler spørsmål, men dette er noen til å begynne med...
stripete ullsokk Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Kan svare litt på det, men pr. privat melding viss jeg finner ut hvordan
Tante_Sofie Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2007 Supert! Jeg kan ikke hjelpe deg med PM, men send gjerne på [email protected]
Tante_Sofie Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2007 Takk for mailen, har sendt deg mail...som du vil se der sender jeg deg fler spørsmål ved en senere anledning. Takk igjen!
Gjest ->>- Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Jeg har ikke au pair, og det er godt mulig du er klar over dette allerede - men man kan ikke benytte au pair i stedet for barnehage med mindre man jobber deltid e.l, da dette blir for mange timer for au pairen.
Tante_Sofie Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. juli 2007 Hei, Det kommer ann på hvor aupairen er fra. Kommer hun/han fra EØS/EU medlemsland, kan arbeidstiden være mer enn 30 timer i uken. Det står det iallefall i BAM 7/8/9 mnd. Så er klar over problematikken ved valg fra andre land enn som nevnt over. Takk alikevel for informasjonen, det er noe en aldri får nok av. Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå