mamma snart ;o) Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Er 29+3 gravid og har en passe god og rund front for å si det slik ;o) . Er det slik at de siste ukene blir jeg "dobbelt så stor"......vet jo at babyene vokser mye de siste ukene. Ut fra "boka" så er babyen min ca. 32-35 cm lang..så hvis den skal bli 50 cm ++ så sier det seg jo at magen blir større. Men har noen opplevd at dere ble veldig mye større på de siste ukene?? huff...synes jeg diger nå, jeg......
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 ble vel større di siste ukene,men ikke dobbelt så stor:-)Er ikke sikkert du blir så mye større heller,er veldig forskjellig!Du føler nok selv at du er større enn du er og:-)
Januar 2010 <3 Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 ja jeg vokste mye de 3 siste ukene. Hadde vekst avvik på 22% da jeg hadde igjen 4 uker. Men da snuppa kom var hun 3610g. Helt normal.
Murmeline Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Jeg hadde normale målinger hos lege/jm hele veien, men slik så det ikke ut for de rundt/meg. Jeg ble fort stor, og fortsatte slik til ca uke 30. Etter det ble jeg ikke så mye synlig større, selv om jeg som sagt fulgte normalkurven hele veien. Så trenger ikke bli så ille;)
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 jeg var stor hele veien, men de siste 3 ukene "eksploderte" jeg...
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Jeg var liten hele veien jeg! Fikk hele tida høre at "ser jo ikke ut som du er så langt på vei da" når jeg var fødeklar... Så blei absolutt ikke kjempestor på slutten nei!
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Jeg syntes ikke jeg ble dobbelt så stor nei...;=)men magen forandret seg.. sank nedover liksom.. så det ble litt lettere å puste he he :=) lykke til:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå