Gjest Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 har nå hatt en sa igjen da,forstår itj koffor d bi sånn æ nei...hoff! jaja,må nå bare prøv te at da,tru æ ska drit i hele greia no å vent ei stund! tenk på nå anna,å bare lev livet hehe! lykke te damer,håpe d klaffe ber for dokker enn d gjor for mæ
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 får itj te å gjør om nicket mitt,kess gjør æ d? æ får te å rediger profiln min,men itj navnet der....rart
Sol :) Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Heia!! Er du her igjen? Uff og uff.... Tenker på deg.... Nå får du ta det med ro og kose deg, å prøve og ikke tenke på det. Selv er jeg på 12. dag etter IKM med forts negativ test. Er nok kluss med syklus etter p-pilleslutt...Men man blir jo gal av å ikke vite og at ikke ting normaliserer seg slik at man kan gå over i ny pp. Ikke gjør livet annerledes enn om du ikke prøvde.. Ei jeg kjenner sier at hun har blitt gravid begge ganger etter ferie for da har hun slappet av, koset seg med god mat, vært sammen med familie, reist, festet og gjort akkurat det hun har tenkt. Vi prøver det så skal du se at du plutselig får deg en overaskelse igjen:) Masse lykke til:) Klem
Høstspire 2011 Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 For å endre nick går du inn på din egen side og brukerinformasjon=) Håper alt ordner seg for deg=) Lykke til=)
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 ..og så kan du ikke endre nicket tilbake til noe du hadde før.. trit at du mistet, håper du ikke mister motet. Lykke til!
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 hei damer,æ kjæm itj mæ inn på min egen side så d e vanskeli å få gjort nå me nicket mitt! håpe du e gravid da sol,d fortjene du no! så langt over ikm å,har itj vært te legen å tatt en blodprøve da? den vise jo om du har hcg=) lykke te alle sammen,ja d lønne sæ å slapp av men d e itj d som e problemet mitt vettu! æ bi gravid,men miste! igjen lykke te=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Nei vennen!:'-( Nå ble jeg kjempelei meg! Det er så utrolig urettferdig at det skal være sånn. Tenk på noe annet en stund hvis du har lyst til det. Lev livet og kos deg, så kommer spira av seg selv igjen vettu. Sender deg en stoooor trøsteklem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå