linnreg Skrevet 29. juli 2007 #1 Del Skrevet 29. juli 2007 Lurte bare på om det var flere fra grenlandområdet her inne? Er selv fra Skien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jammen kom nr 3 Skrevet 30. juli 2007 #2 Del Skrevet 30. juli 2007 Ja, jeg er fra grenland. Bor nå i brevik men er fra skien.. Er det første din? Jeg har en gutt på 3 og en gutt på 1 fra før. Hadde egentlig tenkt å stoppe der men så er jeg visst gravid igjen. Det er kjempekoselig da men var ikke helt planlagt ;O) Hvor gammel er du? Jeg er 35 ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrekkblandetfryd75 Skrevet 30. juli 2007 #3 Del Skrevet 30. juli 2007 Bor i Porsgrunn og er 6+6, jeg er 31 og dette er mitt første svangerskap. Termin ca 20. mars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jammen kom nr 3 Skrevet 30. juli 2007 #4 Del Skrevet 30. juli 2007 så bra det er flere fra grenland her ;o) har hatt noen å gå gravid sammen de to andre gangene men nå har jeg liksom ingen... er forresten 8+1 (termin 11.mars foreløpig). Kjenner meg igjen på nicket ditt ;o) var med skrekkblandetfryd jeg ble gravid første gang også ;o) Vet dere om noen bimtreff i telemark?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammatilprins Skrevet 30. juli 2007 #5 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg er fra kragerø... skal dere føde på TSS alle sammen? Har en gutt på 1 1/2 år. termin 5.mars. Koselig med flere telemarkinger:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnreg Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 30. juli 2007 Så artig at vi er fler fra Grenland. Jeg er 26 år. Dette blir mitt/vårt første barn. Har tidligere abortet (SA og MA) 4 ganger, så denne gangen håper vi alt går bra :-) Er nå i uke 8+6. Skal føde på TSS jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jammen kom nr 3 Skrevet 1. august 2007 #7 Del Skrevet 1. august 2007 Da vet jeg hvordan du har det.. har selv hatt 3 spontanaborter...men har fått to nydelige barn på 1 og 3 år også. Håper bare alt går bra denne gangen. Har abortert rundt uke 7 to av gangene og en gang i uke 12. Så det er bare å krysse fingrene. Er i uke 9 nå. Er ihvertfall fryktelig kvalm og trøtt ;o) og det er jo et bra tegn.. Skal forresten føde på TSS jeg også, de er veldig flinke der. Har bare positive ting å si om dem ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrekkblandetfryd75 Skrevet 1. august 2007 #8 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg regner med at jeg også skal føde på TSS. Vet ikke om det arrangeres noen BiM-treff i Grenland, men det er jo egentlig bare å ta skjeen i egen hånd det? For min del vil jeg helst vente til etter 12 uker, dvs i midten av september. Jeg prøver liksom å være moderat forventningsfull inntil den "magiske" grensen er passert! Krysser fingre for dere andre også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jammen kom nr 3 Skrevet 1. august 2007 #9 Del Skrevet 1. august 2007 Ja, det er kanskje best å vente til etter uke 12 ) men det hadde vært veldig morsomt å fått til et treff etterhvert ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå