Gå til innhold

Grenland


linnreg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg er fra grenland. Bor nå i brevik men er fra skien.. Er det første din? Jeg har en gutt på 3 og en gutt på 1 fra før. Hadde egentlig tenkt å stoppe der men så er jeg visst gravid igjen. Det er kjempekoselig da men var ikke helt planlagt ;O) Hvor gammel er du? Jeg er 35 ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Porsgrunn og er 6+6, jeg er 31 og dette er mitt første svangerskap. Termin ca 20. mars!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra det er flere fra grenland her ;o) har hatt noen å gå gravid sammen de to andre gangene men nå har jeg liksom ingen... er forresten 8+1 (termin 11.mars foreløpig). Kjenner meg igjen på nicket ditt ;o) var med skrekkblandetfryd jeg ble gravid første gang også ;o)

Vet dere om noen bimtreff i telemark??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra kragerø... skal dere føde på TSS alle sammen? Har en gutt på 1 1/2 år. termin 5.mars. Koselig med flere telemarkinger:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig at vi er fler fra Grenland. Jeg er 26 år. Dette blir mitt/vårt første barn. Har tidligere abortet (SA og MA) 4 ganger, så denne gangen håper vi alt går bra :-)

Er nå i uke 8+6. Skal føde på TSS jeg også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da vet jeg hvordan du har det.. har selv hatt 3 spontanaborter...men har fått to nydelige barn på 1 og 3 år også. Håper bare alt går bra denne gangen. Har abortert rundt uke 7 to av gangene og en gang i uke 12. Så det er bare å krysse fingrene. Er i uke 9 nå. Er ihvertfall fryktelig kvalm og trøtt ;o) og det er jo et bra tegn.. Skal forresten føde på TSS jeg også, de er veldig flinke der. Har bare positive ting å si om dem ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at jeg også skal føde på TSS.

Vet ikke om det arrangeres noen BiM-treff i Grenland, men det er jo egentlig bare å ta skjeen i egen hånd det? For min del vil jeg helst vente til etter 12 uker, dvs i midten av september. Jeg prøver liksom å være moderat forventningsfull inntil den "magiske" grensen er passert! Krysser fingre for dere andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kanskje best å vente til etter uke 12 :o) men det hadde vært veldig morsomt å fått til et treff etterhvert ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...