Gå til innhold

Har mange ubehagelige kynnere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått innvilget ks. Får dato i august. Har termin 13 oktober. VAnligvis tar man ks 7-10 dager før termin. Men er nå i uke 29+3 og er plaget av kynnere. Vil legene ta hensyn til det å velge dato for ks så tidlig som mulig i forhold til hva som er forsvarlig i forhold til termindato?

Kan vel ikke være meningen jeg skal gå slik i 9 uker til?? Hadde hjulpet å vite at jeg kanskje fikk ks 2-3 uker før termin..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sykemeldt?? Kanskje du burde fått deg en sykemelding og stresse ned, det kan hjelpe på kynnere. Uansett bør du ta det opp med legen din!

Skrevet

Nei, har ferie. Begynner på jobb igjen 14. august

Skrevet

Hva som forverrer kynnere varierer fra person til person. Hvis du plages veldig av dette, ta det opp på sv.skapskontroll. Hvor vidt du er i stand til å jobbe eller om du burde sm er opp til deg (du som kjenner hvor skoen trykker) og legen din og finne ut av. Finn ut av hva som trigger dine kynnere, og unngå dette.

KS foretaes aller helst så nærme opp til termin av mange grunner. Jeg fikk erfare en av de selv, og kunne jeg valgt om igjen, hadde jeg heller ruget på vesla en uke til, tross alle plager og nærmest invalid som jeg var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...