Impulsiw Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Det var en liste som var lagt ut her over ting man trenger. Jeg fikk ikke printet den ut og nå finner jeg den ikke igjen. Noen som har den listen og kan legge den ut igjen.. På forhånd takk )
enpå3ogenpå1 Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 det finnes en liste på babyshop.no men finner du andre blir jeg og glad :-)
Sunniva78 har to små Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Jeg vet akkurat hvilken liste det er snakk om, har surfet og surfet nå, men finner den ikke! Irriterende, håper noen andre kan hjelpe her...
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Hmm, finner denne her da, bedre enn ingenting... Vogn PS: vent til desember salget. Alle 07 mod settes ned!Tilbud. Stellebag www.kiwi-kid.no (sparer ca.300 kr på å bestille via USA, få dem til å sende som gave) Ammepute Happyland, 300 kr for store m/moderne mønster Stellebenk ( Ikea) Stellematte (Ikea) Seng (ikea) Dyne Lekegrind (Anbefales dersom hund.. 500-1300. Happyland, 700kr.) Brystpumpe (Medela og INGEN ANDRE! ) Bæresjal www.finn.no (anbefaler brukt!) Bæresele Ergo bæresele(0-4år), IKKE BABYBJØRN. (0-6mnd) Badebalje (Ikea) Badeholder ( Kan legge barnet i.1mnd-6mnd) Babycall Supernova babycall, best i test 06. Happyland 1000kr, ca. 300 kr billigere enn i Norge) Voksi/vinterpose Ödenwalder XXL eller den med bamsen. Vanlig voksi er kjent for å gjøre barnet klam. Helsetepper Sparkjøp er billigst! Tror det var 50 kr. Bilsete Acta Graco MED BASE. De nye har bedre rygg enn den vi hadde. Hvis ikke, Maxi Cosi, som kan festes direkte på forskjellige barnevogner kun ved bruk av noen fester. Solskjerm til bil Gym matte (XXL) Tåteflasker ( Dr.browns kolikkflasker, flasker på matbutikk)
Bdancer Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Her er link til lista på babyshop: http://babyshop.no/77_Utstyrsliste2003.pdf Jeg vil legge til helsetepper o.l. til å svøpe inn barnet og badebalje (hvis det ikke er i stellebordet.
Bdancer Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 hehe ser nå at begge de to tingene står der allikevel:)
Impulsiw Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. juli 2007 Det hjalp jo litt... Noen som vet hvor man får kjøpt ammepumpe som går på el??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå