Gå til innhold

Til dere som har/har hatt bekkenløsning!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kjennes dette ut? Er det som vanlig ryggvondt eller er det vondt på en annen måte? Jeg har vært plaget med ryggprolaps lenge før jeg ble gravid, men har vært bra i svangerskapet, men nå er jeg blitt plaget med vondt nedover beinet. Starter fra under den ene rumpeballen og fortsetter helt ned i hælen. Skikkelig vondt å ta på seg bukser når jeg må løfte beina. Noen som har det som meg????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, høres ut som bl spør du meg!

Jeg er plaget med smerter i lysken ( helt oppe øverst på innsiden av lårene hvis du skjønner) og nedover rumpa som stråler nedi bena. Fryktelig vondt til tider. Spesielt ille på natta da jeg vrir med i smerte hver gang jeg snur med fra side til side.

Det begynte ved påske omtrent, og har siden bare blitt verre. Er nå i uke 36....Gleder meg til overstått fødsel ja.....:o)

Skrevet

Ja, det kjennes nedover beina, og det kan knekke i bekkenet til og med..

Nå har jeg så BL at hofta mi går ut av ledd, ha kjempe vondt i lysken og i rumpa.

selv har jeg prolaps, dette har vært bra og holdt i skjakk under graviditeten, men jeg tror det gir litt ekstra smerter nå på slutten.

jeg er velidg sliten

Man må prøve å ta ting med ro. ligge med pute mellom beina.

ikke gå, ligge eller sitte for mye.

og da kroppen sier stopp, så hør på den og ta den en stund på sofaen eller i senga. ikke press deg, da blir det bare verre

Skrevet

Tusen takk for alle fine svar. :) Merket at det ble verre etter at jeg gikk en lang tur i går. Skal ikke gi meg ut på langtur flere ganger i hvert fall.

får bare satse på at det går over snart. Gleder meg til å bli ferdig med svangerskapet nå ja. Har en tendens til at ting går treigere når en ikke har det så godt med seg selv. Og jeg har bare 14 dager igjen til termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...