Gå til innhold

Galskap med så mange barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er min families mening. Men jeg har aldri spurt dem om barnepass, har alltid klart oss selv. Så jeg skjønner jo ikke helt hva de maser for. Det er jo mitt valg.

Flere som har 4 eller flere barn og som ønsker en liten til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som du sier er det ditt og mannen din sitt valg, og INGEN andres!

Tenk på hva dere ønsker og vil, og gi blaffen i hva andre måtte mene.

Her er jo ett par som har mange barn fra før her. Jeg har tre tenåringer fra før, og var gravid i jan. til mars i år, lenge nok til at familien fikk vite det, og jeg må si jeg ble positivt overrasket over reaksjonen deres. Hadde grudd meg veldig på forhånd, og trodde at de ville syns at det var upassende med ett barn til så lenge etterpå... Men etter MA`en har jeg fått hint fra min mor om at jeg kanskje skal droppe tanken på å få flere, noe jeg i klartekst har forklart henne at DET har hun ingenting med, og om vi fortsatt ønsker å få flere så gjør vi det. Punktum. Hun har ikke snakket mer om det...

Skrevet

Huff. Familie og venner skal liksom ha rett til å komme med upassende og idiotiske formaninger, meninger og gudene vet hva. Så lenge du ikke "belemrer" noen med alle barna dine, og dere selv klarer dere utmerket, og alle har det fint, så skal de bare gi f.... og hvor mange barn dere ønsker vel?

Nei, godt du har sagt i fra til moren din, og ev. om noen andre skulle ymte frempå, så får de passet sitt påskrevet. You go girl :) Bare få nr. 5 du. Vi er en søskenflokk på fem barn, og har alltid syntes det var toppers. Jeg er yngstemann i flokken, og sikkert den som "har fått alt"... :) Uten at det er helt sant da. Men, men. Har selv bare ei snuppe, men jobber med nr. 2 i 12. pp og får om vi er heldige, kanskje 3 stk. MAKS :)

Trist med spiren dere mistet, men håper du snart er svanger med en ny sterk spire :) LYKKE TIL!

Klem

Skrevet

Takk for støtten! Det er både godt og skremmende og satse på 1 til. Men både jeg og mannnen er enige om at vi går får det!

Håper ikke det tar like lang tid før spiren sitter denne gange som sist, for da gikk det 5 år. Det har vi ikke tid til. he he.

Skrevet

Jeg er nå snart fødeklar med nr.6, og vet godt hva det vil si med negative komentarer. Har flere innlegg om det nå på "gravid-moden alder". Vi har ingen familie i nærheten og har aldri hatt barnepass( 6 timer siden førstemann ble født for 12 år siden). Jeg synes det er kjekt med stor familie og mange barn, men for all del, ikke å anbefale til alle. Noen er ikke laget for det tror jeg. Synes du det er strevsomt med en, så kanskje 6 blir mye liksom. Men folk må da få bestemme selv. Lykke til med prøving og planlegging.

Skrevet

Hei Hei...

Eg har og fått mange negative kommentarer, ifrå både familie og nærmiljø. Men eg er veldig heldig som har nære venner som støtter meg i mitt ønske om eit nytt lite nurk i heimen min. Eg veit uansett med meg sjølv at dette er det eg og min mann som bestemmer, og alle dei andre skal berre meine det dei meinar. Eg er utrulig stolt utav alle barna våra, og kunne ikkje ha unnvært nokon av dei. Eg og min nåværende mann har tilsammen 11 barn, og prøver å få det 12. Eg har 5 gutter og 1 jente + 1 adoptert jente ifrå eit tidligere ekteskap, og så har eg 2 gutter og 1 adoptert jente med min nåværende mann, og han har 3 jenter ifrå eit tidligere ekteskap. Barna våra er i alderen frå 23 år og ned til 3 år. Både min mann og eg er 43 år, men føler at me fortsatt er unge og har kapasitet og eit stort ønske til eit siste barn ilag, fordi om eg no har måtte takla 6 aborter, håper er der likeullt, gir meg ikkje før eg må. Min bestemor var 46 år då ho fekk sistemann, derfor så håper eg at eg har arva hennes gener. Og det er jo eit faktum at idag er damer på den alderen mykje yngre enn for 2 generasjoner sidan. Så stå på du, og slå eit slag for storfamilien, Du er ikkje åleina om å ville ha mange barn rundt deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...