Fire småtroll Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Vesla mi på 9 uker har fått vannkopper! Storebror hadde det for 2uker siden så jeg visste jo at det kunne komme, men håpet jo hun fremdeles hadde litt beskyttelse fra meg og skulle slippe å få det som så liten.. Hun er litt urolig og grinete, men ikke mer enn vi kan leve med, er likevel litt nervøs da. Spurte på helsestasjonen om det kunne være farlig for henne å bli smittet da storebror fikk det og fikk beskjed om å holde øye med almenntilstanden hennes, det kunne bli nødvendig å kontakte lege om hun var veldig plaget/dårlig. Gruer meg allerede til natta, må jeg våke over henne tro... Andre som har hatt vannkopper på så små? Gikk det greit?
☆Monkey Business☆ Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Datteren min fikk vannkopper da hun var 8 uker. Det gikk helt fint, penslet på hvitvask på de verste vannkoppene. Ellers ingen problem :-)
tullerusk Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Gutten min hadde vannkopper da han var 4 mnd. Gikk veldig greit, litt grinete men ellers som normal. Sov godt om natten, så tror du får se det litt an til natten. Penslet på hvitvask og potetmel... Håper det går bra og god bedring:)
Sentralstøvsugeren Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Selma har vannkopper nå - hun er 8 mnd. Det har gått veldig greit. Litt sutrete og litt mindre matlyst. Ingen feber. Har hatt ca 20 blemmer som jeg smurte hvitvask på. Det virket til å hjelpe iallefall:) God bedrring til minsten din!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Ene min fikk det da hun var 5 mnd, det gikk veldig bra. Merket ingenting før utslettet kom vi, formen var fin ellers:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå