Gå til innhold

2mnd gammel, og vannkopper...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla mi på 9 uker har fått vannkopper! Storebror hadde det for 2uker siden så jeg visste jo at det kunne komme, men håpet jo hun fremdeles hadde litt beskyttelse fra meg og skulle slippe å få det som så liten..

 

Hun er litt urolig og grinete, men ikke mer enn vi kan leve med, er likevel litt nervøs da. Spurte på helsestasjonen om det kunne være farlig for henne å bli smittet da storebror fikk det og fikk beskjed om å holde øye med almenntilstanden hennes, det kunne bli nødvendig å kontakte lege om hun var veldig plaget/dårlig. Gruer meg allerede til natta, må jeg våke over henne tro...

 

Andre som har hatt vannkopper på så små? Gikk det greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min fikk vannkopper da hun var 8 uker. Det gikk helt fint, penslet på hvitvask på de verste vannkoppene. Ellers ingen problem :-)

Skrevet

Gutten min hadde vannkopper da han var 4 mnd. Gikk veldig greit, litt grinete men ellers som normal. Sov godt om natten, så tror du får se det litt an til natten. Penslet på hvitvask og potetmel...

 

Håper det går bra og god bedring:)

Skrevet

Selma har vannkopper nå - hun er 8 mnd. Det har gått veldig greit. Litt sutrete og litt mindre matlyst. Ingen feber. Har hatt ca 20 blemmer som jeg smurte hvitvask på. Det virket til å hjelpe iallefall:):)

God bedrring til minsten din!

Skrevet

Ene min fikk det da hun var 5 mnd, det gikk veldig bra. Merket ingenting før utslettet kom vi, formen var fin ellers:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...