Gå til innhold

Førstegangsfødende??


Miemus

Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller er det andre som er litt overveldet over alt som skal finnes ut av, men få plasser man får skikkelige svar?? Dette er mitt første svangerskap, og jeg er forholdsvis ung, og har ikke særlig erfaring med dette. Alt dette med søking om fødelsperm, sykehus, hvor mye man kan jobbe for å fremdeles få stipend og lån...??? Så masse spørsmål, og så mange forskjellige svar. Er der flere som føler seg litt satt ut av dette? Jeg er i hvert fall det. Er det noen som har noen gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan jeg si meg enig i. Er litt forvirra jeg å. Men regner med å få litt svar etterhvert og hos jordmor. Studerer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er førstegangsmor :oD og ferdig med master studie i mars...termin 21 mars...men eg blir nødt å gjøre meg ferdig før....

Når det gjelder penger så ring til lånekassen. Sykehus - snakk med lege eller mor, vennine....

 

Er satt ut selv...surfer på nett og prøver å finne ut de rareste ting fra mat, kontroll osv.

 

Mye å sette seg inn i samtidig som eg jobber i sommer og prøver å skrive oppave.

 

Lykke til

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei=)

 

hvordan går det?

alt dette med søking er vansklei ja..blir litt satt ut som du sa..tenkte jeg skulle snakke me en helsesøster eller no..

 

linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, d eer kjempemye å sette seg inn i. akkurat nå har jeg tatt en pause fra d hele.Tenker å starte å sjekke opp noen av de tingene til uka. I tillegg er det så mye praktiske ting i hus og hjem som trengs og fikses. Vi kjøpte hus i fjor, og jeg ser at det er kjempemange ting som må ordnes til barnet kommer. Heldigvis kan vi arve mye barneting da. Noen av dere som skal gjøre barnerommet klart til barnet kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Vi har tenkt å pusse opp barnerommet. Like greit å få det unnagjort:) Men vi vil vente til ettter jeg har vært på kontroll 27 august så vi vet at alt er som det skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...