Gå til innhold

vil ikke sove rundt lengere


Sørland-snuppa

Anbefalte innlegg

jeg blir litt fortvila. nå har gutten min sovet hjennom hele natta (fra 21.30 til mellom 6 og 8) i ca 4-5 uker nå. og plutselig nå de 3 siste dagene så har han begynt og skal opp og ha mat mellom 3 og 3.30.

heg vet ikke helt hva jeg skal gjør. utrolig kjedelig og komme inn i den sirkelen igjen.

noen som har forslag om noe jeg kan gjøre for og få han til og sove rundt igjen? han er bare to og en halv månede da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm.. Tror ikke man må forlange så mye av sånne små babyer. Sånn er min i perioder også. Han kan en uke sove fra 21-05-09 sammenhengende, og en annen uke sove fra 22-02-09.

 

Jada. Det er kjedelig å komme i en sånn sirkel. Men hva skal man gjøre da? Det er ikke så mye annet å gjøre enn å tilfredstille det babyen "commands".

 

Det går seg sikkert til igjen. Bare vent til de skal fóres med grøt og andre puréer;) Da blir det sikkert fint på natta igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er noe du verken kan eller bør gjøre. Selv om han våkner i 3-tiden sover han jo sinnssykt bra på natta! Har nesten ikke hørt maken til å være så liten baby jeg! Gutten min sover fra 20 og våkner som regel for mat 1 eller 2 ganger i løpet av natta, syns det er veldig bra egentlig. Storebroren våknet hver 2. eller 3. time nesten hver natt til han var 6 mnd. Husker at jeg lurte meg grønn på hva jeg gjorde feil- men kom vel egentlig til at det ikke var noe jeg kunne gjøre. Når de er så små må de få styre det selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei han er jo så bitteliten enda og vet egentlig at jeg ikke kan gjøre noe med det. må foreløbig bare følge han, det er det han som styrer. hehe, stakar liten, er han sulten, så er han sulten og da er det kun en ting som gjeldet, MAT. og det skulle helst ha kommet i går.hehe.

men en har jo et bitte lite håp på og kansje få et lite tips om noe som får han til og komme inn i de gode gamle rutinene igjen ;-).

vet jeg egentlig ikke skal klage. men det er utrolig tunkt og må begynne og opp igjen på natten når en endelig har begynt og sove rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...