Gå til innhold

Til alle med treg mage!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare dele et tips til dere med treg mage. Selv har jeg vært så plaget at jeg til tider har gått nesten en uke uten å kommet meg på do, men så var det noen som tipset meg om Dansk Rugbrød. Jeg har kjøpt det i bakeri, men det selges sikkert i vanlig dagligvareforretning også. Det smaker ikke spesielt godt, men jeg merket stor forskjell.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

et annet tips er duphalac/lactulose. dette har vært redningen for meg i disse to svangerskapene. blander det ut i saft el annen drikke.

Skrevet

duphalac funka greit for meg, men jeg syntes det var ekkelt og drikke og kjøpte isteden for noen terninger som heter frukt og fiber:) de er ikke gode akkurat, men går lett ned:)

Skrevet

Rådene jeg har fått , av den voksne garde er :

kok opp en "neve" med linfrø , og bland det i yoghurt !

funka som baaaare det ;) Billig og godt!

Ellers kan dere prøve Biola , ikke naturell men jordbær, bringebær eller blåbær!

Alt dette funker som krutt , og er billig & sunt!

Skrevet

hehehe, nå kommer eg sikkert som å høres som DEN gamle tanta, men svisker og tørka fiken har hjulpet meg skikkelig!! man kutter ca 6 svisker og 2 fiken i små biter, legger det i bløt over natta - det funker dagen etter! nesten gratis, og naturlig!

Skrevet

Enig med "tanta", svisker, yogurt og masse vann funker på meg, men det tar 1 dag etter inntak til det virker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...