majsenna™ Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Ville bare dele et tips til dere med treg mage. Selv har jeg vært så plaget at jeg til tider har gått nesten en uke uten å kommet meg på do, men så var det noen som tipset meg om Dansk Rugbrød. Jeg har kjøpt det i bakeri, men det selges sikkert i vanlig dagligvareforretning også. Det smaker ikke spesielt godt, men jeg merket stor forskjell.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 et annet tips er duphalac/lactulose. dette har vært redningen for meg i disse to svangerskapene. blander det ut i saft el annen drikke.
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 duphalac funka greit for meg, men jeg syntes det var ekkelt og drikke og kjøpte isteden for noen terninger som heter frukt og fiber:) de er ikke gode akkurat, men går lett ned:)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Rådene jeg har fått , av den voksne garde er : kok opp en "neve" med linfrø , og bland det i yoghurt ! funka som baaaare det Billig og godt! Ellers kan dere prøve Biola , ikke naturell men jordbær, bringebær eller blåbær! Alt dette funker som krutt , og er billig & sunt!
stinky og poopy Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 hehehe, nå kommer eg sikkert som å høres som DEN gamle tanta, men svisker og tørka fiken har hjulpet meg skikkelig!! man kutter ca 6 svisker og 2 fiken i små biter, legger det i bløt over natta - det funker dagen etter! nesten gratis, og naturlig!
Bohema77 Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Enig med "tanta", svisker, yogurt og masse vann funker på meg, men det tar 1 dag etter inntak til det virker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå