Duracellgirl*prøver* Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Nå har alle tegn og symtomer gitt seg fullstendig siden i går.. Jeg har endel vondt i magen,men som mageknip, og litt murring i ryggen i natt. Jeg føler meg i veldig god form nå helt plutselig, uthvilt og energisk. Har ikke følt meg sånn på evigheter. Nå skal jeg bare ruge videre.. jeg vet at jeg er mamma igjen senest om 17 dager så det er bare å slappe av å prøve å nyte den siste tiden med tigergutten i magen. ps: herlig følelse å ikke være utålmodig. hehe.
Coolmommy*2 nydelige gutter* Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 hehehehehe det er når du føler at energien er på topp at det setter igang.....Krysser fingrene for at du snart er igang jeg:)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2007 hehe.. jeg hører folk si det,men klarer ikke tro det.. jeg blir satt igang den 15 august om ingenting har skjedd til da... så vi får se da.. spådommene sier den 3-4 august, magefølelsen har sagt den 8-9 august tidligere.. men nå aner jeg ikke. (stoler litt for mye på spådommen tror jeg... hehe) Merkelig å føle seg i så god form etter å ha slitt med utrolig mye forskjellig i 9 mnd.. men utrolig deilig da. Nå skal vi til svigers å spise restekaker fra 50 årslaget til svigerfar vi hadde i går.. var knallbra fest også bare for å ha sagt det.
lillegull:) Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 hei.. kan jeg spørre hvor du har spådd deg?? spennende:)
attpåklatt!! Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Er like før nå... Hørt om mange som føler det slik som deg rett før.. De "gir opp" siden de føler seg så bra, men så skjer det store!! Du er nok snart tobarnsmor!! Tror ikke det blir augustbarn på deg denne gang..
Duracellgirl*prøver* Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2007 nattinatt på dib har sett på meg... og hun er visst kjempeflink ettersom jeg har skjønnt. Så jeg stoler på henne jeg. hehe.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. juli 2007 hehe.. jaja vi får se da;) de 3 siste dagene har jeg vaska rundt huset fordi jeg har hatt litt ekstra energi.. men idag er jeg liksom ikke gravid lengre.. hehe... alle vondter er borte og jeg bare er meg igjen.. Spennende er det ihvertfall,men jeg må nok skuffe dere.. jeg føder ikke på leeeeenge. hehe. Ha en fotters dag allesammen, det skal jeg.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 he he... jeg har også plutselig fått energi. var i fin fin form i går, kjenner jeg føler meg på topp i dag også. tror jeg skal benytte sjangsen og bake litt. og vaske litt hus. det trengs.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. juli 2007 haha du hadde sett det j... hihi..merkelig dette her. Svigermor mener jeg ikke føder på lenge.. de vil ha oss med på camping til neste helg... hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå