Gå til innhold

Hjelp meg! Ang. flaske


Mi tesoro *220307* *101109*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår på 4 mnd vil absolutt ikke ta flaske. Har prøvd det meste; forskjellige tuter, jeg som gir, pappaen som gir, forkjellig temp på morsmelka. Hun bare skriker og spytter ut det lille av melken som kommer i munnen. Dersom jeg legger henne til brystet tar hun tak med en gang. Hva skal jeg gjøre? Vi skal bort en helg i sept, og da er det jo en fordel om mormor klarer å få i henne litt melk.

Hun får forresten bare morsmelk, ikke grøt eller noe foreløpig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,hvor lenge har du prøvd?

Skrevet

jenta mi nekta me på flaske, men mme var helt greit.... gikk ned på høykant :o)

Skrevet

Har prøvd litt nå og da i et par måneder.

Kanskje jeg skal prøve med erstatning for å se om hun vil ha det ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...