summer85 Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 sambo nevnte dette for meg i går, å jeg sa nei med engang.. Men, så har jeg nå tenkt litt da, å det hadde jo vært fint å hatt etterpå... for etter forrige fødsel husker jeg ingen ting, bare det å bli sydd etterpå.. hmmmm..... noen her som har gjort det? evt. hva er deres synspunkter?
mini*mi Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Jeg angra jeg ikke filma. Har bare bilder etter hun var kommet ut og lå på magen min. Filma når hun låg på brystet i masse tepper.. Neste man skal jeg filme for det er noe helt spesielt!!! Tenk etterpå kan du velge om du vil se det eller vente=)
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Vi filmet under fødselen, det er jeg glad for i ettertid. For min del gjorde det veldig godt å få se filmen en stund etterpå. Jeg husket svært lite av fødselen og følte at jeg ved hjelp av å se filmen fikk et nærere forhold til babyen og fikk også bearbeidet noen inntrykk og følelser jeg slet litt med etter fødselen. Så om det ikke akkurat er en film man deler med familie og venner, vil jeg absolutt anbefale å ha det på tape. Lykke til med fødselen!
Libido- Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Angrer på at vi ikke tenkte tanken! Hadde jo vært stas å sett nu =) Skal om jeg noen gang klarer å manne meg opp til å få en til ;-) Du kan jo bare la være å se, eller ødelegge filmen etterpå.
summer85 Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2007 har tenkt mer på det nå, å tror nok vi må kjøpe en helt tom film, og filme på... så velger jeg jo som dere sier, selv om jeg vil se filmen etterpå eller ikke... =)
Storebror & Lillesøster Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Vi filma og jeg angrer ikke,da jeg så den så jeg at det var mye som jeg ikke fikk helt med meg. Moro og ha. MEN ETT ANNET SPØRSMÅL: Har dere vist den til noen? Her har mamma sett den,broren min,og noen venninner....
Storebror & Lillesøster Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Mannen så den bare noen timer etterpå på sykehuset,jeg hørte det bare he,he...så den selv etter ei uke,har sikkert sett den 10 ganger nå,og han er et halvt år...
summer85 Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. juli 2007 jeg tror ikke jeg hadde kommet til å vise den til noe.. tror jeg ville holdt den litt privat for meg og sambo... =)
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #9 Skrevet 29. juli 2007 bare jeg og mannen som har sett den, og jeg kommer neppe til å vise den til noen andre :-)
Monajenten Skrevet 29. juli 2007 #10 Skrevet 29. juli 2007 Hvem er det som filmer da? For jeg hadde aldri i verden godtatt at kjæresten min skulle filme, han trengte jeg så til de grader ved min side, til å holde meg i hendene, stryke på meg og roe meg ned.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 29. juli 2007 #11 Skrevet 29. juli 2007 Jeg hadde ikke takla det...jeg blei sur bare mamma tok bilder av meg, så det hadde blitt en teit video!
SuperGlad Skrevet 29. juli 2007 #12 Skrevet 29. juli 2007 Vi har film fra hele fødselen av jenta vår, både riene hjemme, fra sykehuset og når hun kom ut. Angrer ikke et sekund! det er fantastisk å kunne se fødselen av gulljenta vår når vi vil! smerten er glemt, ikke gleden, men å kunne se "hele pakka" igjen er helt utrolig. Min fødsel gikk fort å i likhet med mange andre så er det lite jeg husker, spesielt fra lystgassen kom i mine hender :-p Har veldig lyst til å filme denne gangen også, men aner ikke hvem vi skal ha med oss. Jeg vil ha sambo ved min side, alle venninnene mine jeg er såpass fortrolig med er enten "pyser", eller gravide, å jeg vil ikke ha svigermor filmende oppi der.....
summer85 Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 29. juli 2007 okei, da tror jeg vi kommer til å filme ja =) jeg har tenkt på at hvis vi skal filme,så skal vi ha med stativ.. for da må bare sambo bortpå å "finjustere" litt innimellom.. for da har jeg jo han fortsatt ved min side...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå