Gå til innhold

tror dere jeghar hatt EL så tidlig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynte å tempe på dag seks(siste mensdag)og låg da i tre dager på 35,7-35,9grader. dag 9 hadde jeg litt slim i trusa og dag ti hadde jeg noen få blod dråper..dag ti og elleve har jeg hatt temp som er ca 0,7 grader høyere.. tror dere jeg hadde EL på dag 9??? blir syklusen min bare 18 dager da denne mnd??? uansett har vi hatt sex annahver dag siden dag 6, så de er bare å krysse fingrene.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du har hatt EL ja=) Håper det klaffer for dere=)

Skrevet

sist jeg ble gravid hadde jeg el på 6 så det er nok mulig ja.. jeg pleier å ha el tidlig.. etter jeg mistet hadde jeg el på dag 10 eller 11.. kan nok hende spiren sitter hos deg nå..

Skrevet

oki. takk for svar:) når kan jeg forvente mens da?? kommer den på dag 28 som normalt eller kanjeg forvente den tidligere når jeg har hatt så tidlig el??

Skrevet

Det sies jo at lutealfasen skal være lik. Så da kommer den nok tidligere vil jeg tro..

Skrevet

Lykke til forresten;)

Skrevet

tusen takk..:) hvordan går det med deg da?? har du testa??

var det ikke du som hadde gått over??

Skrevet

Jo er en dag over i dag:)

Men testa negativt i sta, så da er det vel bare å vente på tanta. Men håper fortsatt at hun ikke dukker opp;)

Du må holde oss oppdatert da!

Skrevet

det skal jeg gjøre..lykke til du også da.. ;)

Skrevet

jeg var på ul for en stund siden,der kunne hun se at jeg hadde hatt el. jeg fikk mensen når jeg skulle forde, så kan nok hende lutealfasen varierer litt, min var på 18 dager da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...